رییس هیأت شطرنج خراسان رضوی از درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور و انتخابی برای اعزام به آسیا خبر داد.

درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش قدس خراسان، سروش پورآزاد درباره برگزاری مسابقات شطرنج، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی رده‌های سنی دختران در کشور و انتخابی برای اعزام به آسیا از ۲۳ تا ۲۹ فروردین ماه در تهران برگزار شد. این مسابقات در رده‌های سنی دختران ۸ تا ۱۸ سال با حضور ۲۳۴ شطرنج ‌باز از سراسر کشور برگزار شد که شطرنج‌بازان خراسانی در آن خوش درخشیدند.

رییس هیأت شطرنج خراسان رضوی ادامه داد: در پایان این مسابقات، در رده سنی زیر ۱۰ سال اسما حسن‌پور مقدم توانست قهرمان شود و سلما همتیان رتبه دوم را از آن خود کرد تا این رده سنی در تسخیر ورزشکاران خراسانی باشد. همچنین در رده سنی زیر ۱۲ سال آیناز قاسمی توانست مدال برنز این مسابقات را کسب کند و در رده سنی زیر ۱۴ سال روشا اکبری عنوان دوم را از آن خود کرد.

وی گفت: پرینا اخوان نازنین و فاطمه عصارزاده در رده سنی زیر ۱۸ سال، ریحانه فلاح فاز و مهدیه عزیزی در رده سنی زیر ۱۶ سال، هستی شریف مشهدی و روشا اکبری در رده سنی زیر ۱۴ سال، آیناز قاسمی، یسنا آریه و ثنا شادان‌پور در رده سنی زیر ۱۲ سال، ملینا ثمره، هلیا شریف مشهدی، شادیسا موحد، سلما همتیان مهدی‌زاده و اسما حسن‌پور در رده سنی زیر ۱۰ سال، نگار فروغی، نگین فروغی، النا جعفری و سارا مفتاحی در رده سنی زیر هشت سال اعضای تیم خراسان رضوی در این مسابقات بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.