معترضان در دانشگاه پرینستون در ادامه جنبش اعتراضی در مراکز آموزشی آمریکا در حمایت از مردم غزه، یک اعتصاب غذا را آغاز کردند.

آغاز اعتصاب غذای معترضان در دانشگاه پرینستون آمریکا

به گزارش قدس آنلاین دانشجویان دانشگاه پرینستون در همبستگی با صدها هزار فلسطینی در نوار غزه، اعتصاب غذا را آغاز کردند درحالیکه جنبش اعتراضی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و دیگر نقاط جهان ادامه دارد.

نزدیک به سه هفته از شروع جنبش اعتراضی دانشجویان در دانشگاه‌های سراسر آمریکا می‌گذرد و گستره آن به تدریج بیشتر می‌شود. آنها خواهان قطع روابط دانشگاه‌های محل تحصیل خود با رژیم صهیونیستی هستند و تاکید دارند که آتش بس فوری در غزه باید برقرار شود.

بیداری دانشگاهیان آمریکا حاصل رسوایی رژیم صهیونیستی است

دانشگاه هاروارد روز دوشنبه معترضان را تهدید کرد: کسانی که در اردوگاه طرفداران فلسطینی در محوطه دانشگاه شرکت داشتند با "مرخصی اجباری" مواجه می‌شوند و ممکن است نتوانند در امتحان شرکت کنند.

همچنین امروز پلیس آمریکا محوطه دانشگاه سن دیگو را از معترضان حامی فلسطین خالی کرد و این مرکز آموزشی اعلام کرد که کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

در دیگر نقاط دنیا نیز دانشجویان به این جنبش پیوستند. طبق اعلام پلیس ایتالیا، حدود ۱۰۰ دانشجو نزدیک به ۳۰ چادر را در میدان اسکاراویلی در دانشگاه بولونیا برپا کرده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.