مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی از روند برگزاری ملاقات‌های مردمی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به صورت سرزده بازدید کرد.

بازدید سرزده مدیرکل بازرسی استانداری خراسان رضوی از روند برگزاری ملاقات‌های مردمی مدیران 

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محسن نجات در حاشیه این بازدیدهای سرزده اظهار کرد: با توجه به اینکه روزهای دوشنبه، برنامه دیدار چهره به چهره مردم با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در محل این مجموعه‌ها صورت می‌گیرد، ضرورت دارد؛ دوشنبه‌ها مدیران حتما نسبت به برگزاری ملاقات‌های عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم اهتمام ویژه داشته باشند.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی ادامه‌ داد: با توجه به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری و اشاره به نقش و جایگاه مردم در این نامگذاری و نیز تاکیدات ویژه ریاست محترم جمهور بر حل مشکلات مردم، ایجاد رضایتمندی عمومی، تاکید استاندار خراسان رضوی در جلسات متعدد مبنی بر حضور در بین مردم و بر طرف نمودن مشکلات مردم؛ مدیران، معاونین دستگاه‌ها و فرمانداری‌های استان و به خصوص شهرداری‌ها نسبت به دیدارهای عمومی فعال تر از قبل شوند.

وی عنوان کرد: در محل ورودی دستگاه‌ها حتما باید مردم از نحوه گرفتن وقت ملاقات با مدیران دستگاه‌های اجرایی مطلع شوند و اطلاع رسانی صحیحی در این زمینه صورت گیرد. همچنین طرح‌های ارسالی این مجموعه‌ها حتما در ورودی دستگاه‌ها و پرتال‌های اطلاع‌رسانی آنها باید جانمایی شود.

نجات تاکید کرد: مردم استان می‌توانند هرگونه شکایت، گزارش و انتقاد خود از دستگاه‌های اجرایی استان را از طریق تماس با تلفن ۱۱۱ «سامانه ارتباط مردم با دولت» اعلام نمایند تا پیگیری لازم صورت پذیرد.

گفتنی است؛ مدیر کل بازرسی استانداری خراسان رضوی به اتفاق معاون ارتباطات مردمی این دفتر از دو دستگاه خدمات رسان مخابرات و اداره کل پشتیبانی امور دام استان به صورت سرزده بازدید و روند برگزاری ملاقات مردمی این دو دستگاه را مورد ارزیابی قرار دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.