روزنامه هاآرتص نوشت که پس از هر عملیات ارتش اسرائیل، حماس به سرعت «توانایی گسترده» خود را بازیابی می‌کند و نابودی زیرساخت‌های این گروه مقاومت صحت ندارد.

هاآرتص: نابودی زیرساخت‌های حماس در غزه صحت ندارد

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه هاآرتص در گزارشی در خصوص مرحله جدید یورش ارتش اسرائیل به اردوگاه «جبالیا» در شمال غزه نوشت که اکثر نظامیان این رژیم عملیات در این منطقه را بیهوده می‌دانند؛ چرا که معتقدند حماس پس از هر عملیات، به سرعت «توانایی گسترده» خود را بازیابی می‌کند و در مناطق دیگر خود را ترمیم می‌کند.

هاآرتص نوشت که عملیات در «جبالبا» نشان داد که طبق ارزیابی ارتش در خصوص نابودی زیرساخت‌های حماس اعتبار ندارد.

در این راستا یک افسربلندپایه ارتش اشغالگر به این روزنامه عبری‌زبان گفت: «حماس اخیرا تاکتیک‌های جنگی خود را تغییر داده است و بیش از پیش بر بمب‌گذاری و تله‌گذاری ساختمان‌ها متمرکز شده است».

اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه به میدان جنگ تمام عیار تبدیل شده و اشغالگران صهیونیست همچنان به بمباران شدید منازل و مراکز اسکان پناهندگان به عنوان یکی از اهداف اصلی خود ادامه می دهند. ارتش اشغالگر شامگاه شنبه از آغاز مرحله دوم تهاجم به اردوگاه جبالیا خبر داد؛ جایی که گفته می‌شود پس از عقب‌نشینی نظامیان اسرائیلی از این اردوگاه، حماس توانسته است خود را در این اردوگاه بازسازی کند.

تجاوز همه جانبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جبالیا با ایستادگی سرسختانه رزمندگان مقاومت روبرو شده است که تاکنون ضربات مهلکی به متجاوزان وارد کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.