رئیس کمیته تشییع شهدای خدمت گفت: ما فردا پیش از ظهر به سمت مشهد حرکت می‌کنیم و بلافاصله پس از اقامه نماز ظهر و عصر از میدان پانزده خرداد شهر مشهد به سمت حرم مطهر حضرت رضوی مراسم استقبال از شهید رئیسی آغاز می‌شود.

شهید رئیسی فردا پیش از اذان مغرب در حرم مطهر رضوی تدفین می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و رئیس کمیته تشییع شهدای خدمت با تشریح جزئیات برنامه‌های آتی تشییع و تدفین شهید رئیسی و هیئت همراه گفت: از ساعات آینده برنامه‌ها با حضور هیئت‌های عالی رتبه خارجی در سطح روسای جمهور، نخست وزیران، وزرای مجلس، وزرای خارجه و هیئت‌های سیاسی کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز می‌کنیم. 

وی افزود: حدود ۶۰ هیئت خارجی عالی رتبه از کشورهای مختلف برای حضور در مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه اعلام آمادگی کرده‌اند. 

منصوری خاطرنشان کرد: اوایل صبح فردا ما به استان خراسان جنوبی سفر می‌کنیم و از حدود ۷:۳۰ صبح مراسم در این شهرستان بیرجند آغاز می‌شود و از ۸ صبح پیکر در جمعیت قرار خواهد گرفت. 

رئیس کمیته تشییع شهدای خدمت  گفت: علت انتخاب خراسان جنوبی این است که شهید رئیسی تعلق خاطر زیادی به مردم این شهرستان داشتند و ضمن اینکه منتخب خبرگان از این حوزه انتخابیه بودند و به لحاظ برخی محرومیت‌هایی که این منطقه دارد، توجه ویژه‌ای به این شهرستان داشتند. 

وی افزود: بلافاصله پس از سفر بیرجند و پیش از ظهر به سمت مشهد حرکت می‌کنیم و بلافاصله پس از اقامه نماز ظهر و عصر از میدان پانزده خرداد شهر مشهد به سمت حرم مطهر حضرت رضوی مراسم استقبال از شهید رئیسی آغاز می‌شود.

منصوری در پایان گفت: همچنین دو برنامه هم در حرم مطهر امام رضا داریم و پیش از اذان مغرب نیز  پیکر آیت‌الله رئیسی در جوار مولا و مقتدای‌شان حضرت امام رضا (ع) تدفین می‌شود. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.