رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: با وجود تمام محدودیت‌هایی که برای پیشبرد اهداف دانشگاه‌ با آن مواجهیم، سعی ‌کرده‌ایم برنامه‌های دانشگاه را به خوبی پیش ببریم و مسائل جاری و روزمره، ما را از اهداف خود باز ندارد.

با وجود محدودیت‌ها، برنامه‌های دانشگاه به خوبی پیش رفته است
به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمد کافی، امروز به مناسبت هفتادمین سال تاسیس دانشگاه فردوسی مشهد در نشست روسای دانشگاه‌های بزرگ که در سازمان مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در دانشگاه فردوسی مانند تمامی دانشگاه‌های سطح یک کشور تلاش می‌کنیم تا بتوانیم اعتبار علمی این خطه از کشور و خراسان را حفظ کرده و اعتلا دهیم.
کافی ضمن تاکید بر اینکه دانشگاه فردوسی بزرگ‌ترین مرکز علمی در خراسان است، گفت: خراسان، مهد علم، فرهنگ و تمدن است و این وظیفه بر دوش ما سنگینی می‌کند که بتوانیم این مرکز علمی را در شان خراسان پیش ببریم و مطرح کنیم.
رئیس دانشگاه فردوسی با بیان اینکه دانشگاه به نام فردوسی شاعر بلند آوازه ایرانی  نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: فردوسی در تمام اشعار خود تلاش کرده که از راستی، خرد و دانش نام ببرد و ما هم با شعار «خرد باید و دانش و راستی» تلاش کرده‌ایم که دانشگاه را در این جهت مهم اداره کنیم.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها