سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: کاروان پیاده آفتاب متشکل از ۲۰ ورزشکار مسیر ۲۳۰۰کیلومتری غرب کشور تامشهد راطی می کنند.

کاروان پیاده آفتاب مسیر ۲۳۰۰کیلومتری غرب کشور تامشهد راطی می کنند

به گزارش قدس آنلاین، حسن عزیزی اظهار کرد: کاروان آفتاب متشکل از ۲۰ ورزشکار جوان دوومیدانی کار با شعار «امام هشتم؛ جلوه رأفت، محور وحدت» مسیر ۲۳۰۰ کیلومتری ۶ استان خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی را از ۷ تیر از یادمان شهدای شلمچه در کربلاهای جنوب ایران آغاز خواهد کرد.

وی افزود: در مدت ۱۶ روز پس از عبور از ۵۵۰ شهر در شامگاه میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در صحن و سرای امام هشتم، بر اهتمام به نهادینه سازی سبک زندگی رضوی، پاسداری از خون شهدا و ولایت مداری و احیای امر اهل بیت (ع) تجدید میثاق دوباره ای می ببندند که این حرکت عظیم فرهنگی همیشه با استقبال و حضور پرشور مردمی همراه بوده است.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی ادامه داد: در جشن ده سالگی این برنامه، شاهد تغییرات ساختاری و محتوایی به منظور دست یابی حداکثری به اهداف از پیش تعیین شده این رویداد هستیم، تمرکز زدایی و واگذاری همه امور در استان‌های مسیر، هم افزایی و هماهنگی با متولیان برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید، تعامل با کانون‌های خادم یاران ورزش آستان قدس رضوی از جمله این اقدامات بوده است.

وی تصریح کرد: ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۵ تیر آئین بدرقه کاروان آفتاب و تحویل پرچم آستان قدس رضوی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و با سخنرانی معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار و پس از آن کاروان با حضور در حرم مطهر و شرکت در نماز جماعت مغرب و عشاء روز بعد مشهد مقدس را به مقصد آبادان ترک خواهد کرد.

منبع: مهر
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.