لرستان- رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد با بیان اینکه اثر نماز جمعه وحدت و معارف دین است،گفت: رسانه‌ها باید آیینه صفت باشند و همواره خوبی و بدی را منعکس کنند.

اثر نماز جمعه وحدت و معارف دین است

به گزارش خبرنگار قدس‌آنلاین؛ حجت‌الاسلام اصغر دانشی با بیان اینکه رسانه‌ها باید نکته سنجی کرده، مشکلات را رصد و در راستای برطرف کردن آن نهایت تلاش خود را بکار گیرند، اظهار کرد: همه ما باید تکلیف خود را آن‌طور که هست انجام دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در بحث نماز جمعه که امام بر آن تاکید داشتند و باعث احیای آن شدند، باید تلاش بیشتری انجام گیرد، خاطر نشان کرد: دشمن همواره بر علیه ائمه جمعه شایعه پراکنی می‌کند اگر می‌خواهیم دچار مشروطه دیگری نشویم باید به نماز جمعه و ترویج فرهنگ آن در جامعه روی بیاوریم.

دانشی هم‌چنین با اشاره به اینکه مرجع روحانیت ائمه جمعه هستند و بهترین مکان برای آن نماز جمعه است، تصریح کرد: نماز جمعه نمونه‌ای بارز از خدمت رسانی به مردم است.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان بیان داشت: نماز جمعه بیعت با شهدا است که برای دفاع از انقلاب جان خود را اهدا کردند.

حجت‌الاسلام دانشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کسی نباید از انتقاد ائمه جمعه ناراحت شود، ابراز کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که دو خطبه نماز جمعه نباید بیشتر از 30دقیقه باشد.

وی در ادامه با بیان این نکته که  اگر دهها نیروی نظامی جمع می‌شد نمی‌توانست جریان نفاق را برطرف کند و آنچه موثر نشان داد نماز جمعه بود، بیان داشت: نماز جمعه و برپایی آن  نور امید را در جامعه روشن می‌کند.

دانشی تصریح کرد:اگر مساجد را درست کنیم در آبادانی استان خدمت بسزایی داشته‌ایم.

این مسئول در ادامه اظهار کرد: شورای سیاست گذاری ائمه کشور در راستای نماز جمعه تراز یک رویکرد جدید دارد و رسانه ها باید کمک کنند تا در آینده به این تراز برسند.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها