البرز- رئیس اتحادیه میوه فروشان کرج ضمن اشاره به مهم ترین چالش پیش روی کسبه این صنف گفت: اداره بهداشت سخت گیری های زیادی را نسبت به میوه فروشان دارد که لازم است تعاملی دوطرفه میان این نهاد و کسبه برقرار شود.

تعامل با بهداشت مهم‌ترین چالش میوه فروشان کرج است

محمدرضا فلاح در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: انتظار مردم و کسبه دارای پروانه کسب این است که اداره بهداشت نسبت به دست فروشان میوه و هفته بازار ها سخت گیری و نظارت بیشتری داشته باشد چراکه این قبیل تخلفات به دلیل بازرسی مکرر گشت های اتحادیه و اتاق اصناف در فروشگاه ها به مراتب کمتر است.

وی با ارزیابی فضای فعلی بازار میوه و تره بار گفت: خوشبختانه بازار به آرامش نسبی رسیده، هیچ گونه کمبود خاصی وجود ندارد و مردم مشکلی از بابت خرید اقلام مورد نیاز ندارند.

رئیس اتحادیه میوه فروشان کرج در خصوص قیمت بالای گوجه فرنگی گفت: وقتی محصولی گران می شود شایعاتی مثل صادرات آن به گوش می رسد که هنوز صحت و سقم آن مشخص نیست اما به هر صورت قیمت گوجه فرنگی در میدان میوه و تره بار ۴ هزار تومان و در مغازه ۵۵۰۰ تومان است.

فلاح با اشاره به دلیل گرانی نارنگی تصریح کرد: حدود نیمی از نارنگی های شمال کشور با آفت مواجه شده که به همین سبب این محصول با افزایش قیمت همراه و با ۵ هزار تومان عرضه می شود.

برچسب‌ها