ایلام - رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان ایلام گفت: تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی و مجامع عمومی ممنوع است.

تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی ممنوع است

به گزارش قدس آنلاین؛ یوسف امیدی اظهار داشت: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی حق تبلیغ در کانال، گروه، سایت‌های مجازی و همچنین مجامع عمومی چون مراسم‌های ختم یا جشن را ندارند.

وی افزود: اما با توجه به فرصت اندک رسمی تبلیغات به مدت یک هفته، برای اینکه تنور انتخابات گرم و فضای جامعه انتخاباتی باشد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در قالب نشست‌های خانوادگی و در منازل شخصی اجازه تبلیغات دارند.

امیدی با اشاره به برگزاری نشستی در خصوص این موضوع با حضور دادستان ایلام و رئیس پلیس فتا، یادآور شد: به داوطلبانی که خود یا هوادارانشان اقدام به تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی و مجامع عمومی کنند ابتدا تذکر داده شده و سپس در صورت تکرار از طریق پلیس فتا با آنها برخورد می‌شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان ایلام اضافه کرد: تاکنون به ۲ نفر از دواطلبانی که خود یا حامیانشان در فضاهای مجازی اقدام به تبلیغات کرده بودند تذکر داده شد که از تکرار این تخلف اجتناب کنند.

برچسب‌ها