قدس آنلاین: نماینده مردم بجنورد،مانه و سملقان،جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی گفت:مجلس سالانه 4 هزار میلیارد ریال اعتباربرای ساخت راههای مرزی مصوب می کند.

عدم موفقیت خراسان شمالی در جذب اعتبارات راههای مرزی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، موسی الرضا ثروتی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بجنورد با بیان اینکه سهم استان خراسان شمالی از این محل 70 میلیارد ریال است،اظهار داشت:استان ما تاکنون موفق به جذب حتی یک ریال از این اعتبارنشده است.
وی افزود:دستگاههای مرتبط برای پیگیری و جذب اعتبارات تخصیصی برای توسعه راههای مرزی استان باید تلاش کنند.
وی در ادامه بر توجه ویژه برای جذب اعتبارات ملی برای اجرای طرح ها در استان تاکید و خاطر نشان کرد:استانداری باید در جذب این اعتبارات جدی تر باشد و ادارات کل تلاش کنند تا این اعتبارات برای اجرای طرح ها به شهرستان ها اختصاص یابد.
نماینده مردم بجنورد با اشاره به اینکه در سال جاری بودجه ملی برای اجرای طرح ها تعریف نمی شودمگر اینکه مصوبه سفر رهبری داشته باشد،افزود:این امتیاز را استان خراسان شمالی در اختیار دارد و مسوولان استان باید از این فرصت در گرفتن ردیف اعتبار ملی استفاده کنند.
ثروتی همچنین از موافقت با ایجاد دانشکده های دندانپزشکی و داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و خواستار پیگیری مسوولان مربوط برای گرفتن ردیف بودجه ملی شد.
وی خواستار تخصیص 100 میلیارد ریال اعتبار برای مطالعه طرح ها در استان شد و گفت:اختصاص این اعتبار موجب می شود تا مشکل در گرفتن ردیف اعتبار ملی در استان برطرف شود.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.