۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
کد خبر: 117766

سرمربی و کاپیتان استقلال پس از گل نخست به الریان همدیگر را در آغوش گرفتند تا تعجب همگان را در پی داشته باشد.<BR> <BR>

بین قلعه نویی و مجیدی در رختکن استقلال چه گذشت

 «فرهاد مجیدی در آغوش امیر قلعه نویی». این بهترین فریم عکاس‌هایی بود که سه‌شنبه شب در ورزشگاه آزادی شاتر می‌زدند. تصویری از دو دشمن قدیمی در آغوش هم. عکس آنقدر تکان‌دهنده بود که تحلیل‌های زیادی شکل گرفت.


یک سایت خبری نوشت: «این عکس ثابت می‌کند کاپیتان و سرمربی مشکلات قدیمی را فراموش کرده اند». حتی شایعه شد که مجیدی رو به بازیکنان استقلال گفته است: «ما با امیرخان می‌توانیم قهرمان آسیا هم بشویم».


اما روز گذشته ثابت شد این شایعات صحت ندارد. بازیکنانی که در رختکن استقلال بودند، ادعا می‌کنند مجیدی اصلا این حرف‌ها را نزده است. یکی از حاضران در رختکن استقلال روز گذشته گفت: «اتفاقا مجیدی زود دوش گرفت و از رختکن خارج شد. وقت نبود که با بقیه حرفی بزند».


از سوی دیگر تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی دیدند که قلعه‌نویی و مجیدی در چه وضعیتی همدیگر را بغل کردند. مجیدی به کنار زمین آمده بود و شادی گلش را با تماشاگران قسمت کرده بود. وقتی می‌خواست به زمین برگردد، ناگهان قلعه‌نویی را روبرویش دید. او چاره‌ای نداشت جز در آغوش گرفتن سرمربی تیمش. هر چند که همه حاضران دیدند هر دو طرف به سردی و با اکراه همدیگر را در آغوش گرفتند.


در نیمه‌اول بازی وقتی که مجیدی یک موقعیت خوب را از دست داد، قلعه‌نویی رو به تماشاگران اعتراضش را نشان داد. مثل همیشه او سعی کرد وانمود کند که به خاطر آنهاست که به شماره 7 استقلال بازی می‌دهد.


مجیدی و قلعه‌نویی سه‌شنبه شب همدیگر را در آغوش گرفتند اما با وجود این خوش و بش هنوز مشکلات جدی‌ای بین این دو وجود دارد. یکی از دلایل ناراحتی قلعه‌نویی به واکنش تماشاگران استقلال بر می‌گردد. قلعه‌نویی ناراحت است با وجود شعارهایی که تماشاگران آبی در حمایت از شماره 7 و در انتقاد از تیم‌شان سر می‌دهند، مجیدی هیچ وقت گفتگویی نکرده و مانع از این کار تماشاگران نشده.


در طرف دیگر طرفداران مجیدی هم هنوز در حسن‌نیت قلعه‌نویی تردید دارند. نشانه‌هایی هم وجود دارد که این بد‌بینی را تقویت می‌کند. در بازی با الریان، مجیدی در حالی تعویض شد که حریف 10 نفره شده بود و استقلال هم گل دوم را زده بود. طرفداران مجیدی معتقدند اگر او در زمین می‌ماند چه بسا می‌توانست باز هم گل بزند. به اعتقاد آنها اطمینان از پیروزی استقلال باعث شد که قلعه‌نویی بدون نگرانی از واکنش احتمالی تماشاگران، کاپیتان تیم را بیرون بکشد. فارغ از همه داستان‌هایی پشت‌پرده، طرفداران استقلال می‌توانند از شرایط راضی باشند.

سرمربی و ستاره محبوب تیم آنها، با وجود همه اختلافات شخصی، یک نیم‌فصل با هم کنار آمده‌اند. حتی اختلافات آنها گاهی انگیزه‌شان را بالاتر برده و در نهایت انرژی‌شان را در مسیر موفقیت تیم قرار داده است. به نظر می‌رسد دیوار بی‌اعتمادی بین آنها هنوز پابرجاست.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    24 1
    قدسي باز توهم زدي دست سر استقلال بردارين چرت و پرت چيه نوشتي عقده اي
  • سعيدي IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۶
    28 1
    متاسفن براي خبرگذاري شما چرا که فقط دوست داريد براي اينکه مطالبتان خوانده شود فقط حاشيه درست کرده و خانواده استقلال را که به خوبي در حال نتيجه گرفتن دچار چالش کنيد . خواهشا براي پيشرفت فوتبال ايران زمين بيائيد کمک کنيم اين حاشيه ها را از 2 تيم استقلال و پرسپوليس دور کنيم و تا بوده از کنار اين دو تيم در صحنه هاي بين المللي موفق بوده ايم و اميدوارم که گوش شنوا و دلسوز باشد
  • سروش IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۶
    32 2
    من پرسپوليسيم واقعا خجالت نميکشيد اين مطالب را چاپ ميکنيد حرفهاي خاله زنکي .....
  • وحيد آبي IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۶
    8 0
    قدس آنلاين از تو بعيده که دو بهم زني کني تو را دوست دارم قدس آنلاين براي اينکه برات کار کردم ولي خداوکيلي اين حرفا از شما خيلي بعيده
  • ارسلان IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    6 0
    از اين نوشته بوي نفاق و شيطنت، و منافع يکسري به خطر مي افتد و چشم ديدن وصل دو نفر را ندارند به مشام مي رسد من بعنوان هوادار استقلال آن روز در آزادي همچنين تعبيري را احساس نکردم
  • تراختور IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    0 0
    اين چه حرفيه ؟ همديگه رو اشتباهي بغل کردن!!!!! انشالا قهرمان اسيا شه و همچنين ياشاسين ترختور!