قدس آنلاین – گروه دانش و فناوری: با توجه به گزارشی که جزئیاتی شامل؛ هنگ کردن، ناکارآمدی نرم افزار و زمان بوت شدن طولانی، در زمان بیش از سه ماه ثبت کرد، بهترین لپ تاپ در اجرا، MacBook Pro شرکت اپل می باشد.

MacBook Pro شرکت اپل، بهترین لپ تاپ در زمینه عملکرد، معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین، مطالعه ای که توسط سایت Soluto (ابزارهای مدیریت از راه دور را برای رایانه های شخصی فراهم می کند) انجام شد.

این مطالعه؛ اطلاعاتی مربوط به 224 هزارو 144 مورد هنگ کردن و 84،251 مورد آبی شدن تمام صفحه نمایش را ثبت کرده است.

MacBook Pro 13 ، رقیبان سنتی تر اجرا کننده ویندوز نظیر ایسر، دل و لنووا را شکست داد. لپتاپ بزرگ‌تر اپل، مدل MacBook Pro با صفحه نمایش 15 اینچ نیز در مکان ششم قرار گرفت.

اپل، در قسمت فروش لپ تاپ های 15 اینچ، جزء 10 لپ تاپ گران قیمت قرار گرفته است و لپ تاپ های 13 اینچ، جزء سه لپ تاپ گرانقیمت دنیا قرار دارد.

شرکت اپل می گوید: MacBook Pro جزء سه لپ تاپ گران دنیاست، اما اگر شما به دنبال قابلیت و اطمینان بالا هستید، به خوبی روشن است که لپ تاپ MacBook Pro ، بهترین کامپیوتر شخصی موجود در بازار است.

با این حال، به دلیل این که شما نمی توانید یک لپ تاپ جدید اپل با ویندوز را خریداری کنید، آزمون ها در نصب و راه اندازی بدون ویندوز انجام شد.

این لپ تاپ ممکن است در اولین راه اندازی ویندوز، کمتر دچار کندی شود، اما برای شروع کار با لپ تاپ، انجام عملیات بیش تری نیاز است.

معایب قطعی در استفاده از ویندوز برای نخستین بار بر روی کامپیوتر مکینتاش وجود دارد (خرید ویندوز، اجرای بوت کمپ، نصب ویندوز، و غیره) همچنین، صفحه کلید آن برای ویندوز (برای مثال کلید Delet وجود ندارد) بهینه سازی نشده و ممکن است مواردی نیز در مورد درایورها وجود داشته باشد، اما از سوی دیگر، مکینتاش دارای یک صفحه موس شگفت انگیز و بی نظیر می باشد که بسیار خوش ساخت است.

بعضی از مردم فکر می کنند کاربران مکینتاش باهوش تر به نظر می رسند، بنابراین اگر شما تا کنون بهانه ای برای خرید یک مک بوک نداشته اید، بهتر است بیش تر فکر کنید.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.