قدس آنلاین-خرم آباد:مدیر کمیته امداد شهرستان خرم آباد از جمع آوری 4.7 میلیارد ریال کمک های مردمی در قالب صدقات در این شهرستان خبر داد.

جمع آوری بیش از 4.7 میلیارد ریال کمک های مردمی در خرم آباد

به گزارش قدس آنلاین ازلرستان ، علی فلاحی با بیان مطلب فوق گفت : طی سه ماهه نخست سال جاری مبلغ 4 میلیارد و 700 میلیون ریال کمک های مردمی در شهرستان جمع آوری شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم آباد افزود: با توجه به جایگاه رفیع انفاق و صدقه در دین مبین اسلام کمیته امداد شهرستان خرم آباد در راستای جمع آوری کمک های مردمی مردم خرم آباد بیش از 71 هزار صندوق صدقه در بین مشترکین توزیع نموده است.

فلاحی در ادامه با اشاره به وجود بیش از 30 هزار صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک جهت جمع آوری صدقات در سطح معابر، ادارات، سازمان ها، مکان های عمومی این شهرستان، تصریح کرد: همچنین در روز نیمه شعبان 6 پایگاه ثابت و سیار در سطح شهرستان جهت جمع آوری صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) برپا و مبلغ 3 میلیون ریال در این راستا جمع آوری شده است.

وی در پایان گفت: مبلغ صدقات جمع آوری شده صرف هزینه های تحصیلی، فرهنگی، درمان، جهیزیه و پرداخت وام های ضروری و کارگشایی به مددجویان تحت حمایت می شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.