قدس انلاین : در پی درج خبری با عنوان " نشست پل جمهوری اسلامی مشهد" مسوول روابط عمومی شهرداری مشهد توضیحی ارسال کرده و عنوان کرده که این قبیل تعمیرات طبیعی است.

توضیح شهرداری مشهد به خبر نشست پل جمهوری اسلامی

 توضیح علی مقدم ,  مسوول روابط عمومی شهرداری به این شرح است:" احتراماً در پی درج خبری در تاریخ 01/08/90 در صفحه نخست (قدس ویژه خراسان) شماره 6826 ویژه نامه 1222 با عنوان «پل جمهوری اسلامی در مشهد نشست کرد» ضمن تکذیب این مطلب که به نقل از "قدس انلاین " چاپ شده است، مستدعی است مقرر فرمایید با پیگیری موضوع در خصوص منبع انعکاس، بر اساس قانون مطبوعات نسبت به درج جوابیه ذیل دستورات ذیل را صادر فرمایید.
«طبق استاناردهای متداول جهانی، باید تمام تقاطع های غیرهمسطح به صورت دوره ای بازبینی و درزهای این تقاطع ها در صورت لازم تعمیر شوند، که در همین راستا عملیاتی در این پل صورت گرفت، اما متأسفانه برخی منابع از عملیات بازبینی درزها، به عنوان ترمیم سازه های پل و احتمال نشست سازه ها یاد کرده اند که صحت نداشته است. شهرداری مشهد ضمن تکذیب این موضوع، بیان اینگونه موارد را در رسانه ها تشویق اذهان عمومی می داند.
شایان ذکر است؛ پل جمهوری اسلامی مشهد به عنوان نماد سرعت در ساخت یک پروژه شهری و به عنوان سازه برتر از سوی انجمن بتن شرق کشور انتخاب شده است.»

***توضیح قدس انلاین

 در صورت صحت مطالب این بیانیه و طبیعی بودن این قبیل تعمیرات(!)به طور مشخص باید برنامه ای زمانبندی شده برای این قبیل به اصطلاح تعمیرات موجود باشد , در اینصورت با توجه به بروز ترافیک چند کیلو متری در این محور پر تردد قطعا شهرداری مشهد که مدعی است برای شهروندان ارزش قایل است باید از قبل نسبت به مسدود بودن محور اطلاع رسانی میکرد تا شهروندان با انتخاب مسیر مناسب گرفتار معطلی چند ساعته در ترافیک نشوند . این در حالی است که به نظر میرسد عدم اطلاع رسانی در خصوص مسدود بودن محور چند علت میتواند داشته باشد , اول اینکه خود شهرداری مشهد هم اطلاع نداشته و به دلیل ریزش یا نشست ناگهانی به صورت اضطراری انرا تعمیر(!) کرده است ، دوم اینکه اطلاع داشته و برنامه مدون داشته اما برای وقت شهروندان ارزش قایل نشده و حاضر نشده به اندازه یک اگهی چند سانتی متری در مطبوعات هزینه کند , کما اینکه میلیارد ها تومان هزینه برای تبلیغات سایر امور کمتر ضروری شهروندان هزینه میشود . و سوم اینکه هم اطلاع داشته و هم اطلاع رسانی کرده , اما شهروندان  مشهد به صورت خودجوش امده اند تا در ترافیک این محور سهیم باشند و دراین راه وقت خود را بگذرانند.

در عین حال امیدواریم که انچه از ان به عنوان تعمیرات دوره ای نام میبرند حقیقت داشته باشد و در اینده شاهد مشکلات و خسارات دیگری به پروژه های شهری نباشیم .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.