پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین یزد - مهدی خاوری در مراسم بازدید از اردوگاه دانش آموزی شهید مطهری ده کبیر که با حضور معاون فرماندار ، بخشدارمرکزی بافق و مسئول حراست اداره کل نوسازی مدارس استان یزد برگزار شد افزود: شهر بافق زمستانهای کوتاه و تابستان هایی بلند ، گرم و خشک و سوزان دارد که باید مردم و دانش آموزان برای فرار از هوای گرم کویری به روستاهای خوش آب و هوا و اردوگاههای مفرح پناه ببرند.

فضای سبز و ورزشی اردوگاه دانش آموزان بافق باید گسترش یابد

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، فرماندار بافق ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات صورت گرفته در اردو گاه روستای ده کبیر، خواستار گسترش فضای سبز ، مکان ورزشی و امکانات فرهنگی و تفریحی برای استفاده بیشتر دانش آموزان در این اردوگاه شد.
وی افزود : دانش اموزان پس از 9 ماه تحصیل و درس و مشق و مدرسه نیازمند انجام تفریحات سالم و پر نشاط هستند که بر مسوولان است زمینه ایجاد شور و نشاط را در نسل جوان و نو جوان فراهم کنند.
خاوری ادامه داد: انزوا ، گوشه گیری، و عدم بر خورداری از اماکن ورزشی ، تفریحی و فضای سبز دل انگیز، موجب می شود که دانش آموزان به بیماری افسردگی مبتلا شوند.
فرماندار بافق افزود: خود باوری و اعتماد به نفس آنجا ایجاد می شود و شکل واقعی به خود می گیرد که نیاز های روحی و عاطفی نسل جوانان به ویژه قشر دانش آموزان شناسایی و برطرف شود.
خاوری تصریح کرد: برای ساخت و ساز و تکمیل طرحهای موجود کارشناسان مربوطه می بایست با در نظر گرفتن سلیقه دانش آموزان طرح و برنامه ویژه ای آماده و اجرا کنند.
در پایان این بازدید فرماندار بافق برای احداث نمازخانه ، تکمیل زمین ورزشی ، احداث سرویس بهداشتی و پل روگذر قول مساعدت و پیگیری داد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.