قدس آنلاین: فرماندار شهر بجنورد گفت: نباید مدیران و مسوولان با نگاه سیاسی و سلیقه ای به دنبال حل مشکلات باشند چون به اندازه کافی مشکلات شهر بجنورد به خصوص حاشیه مرکز استان زیاد است.<BR>

بانگاه سیاسی درصدد حل مشکلات نباشید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، "محمود ثمینی" در شورای اداری شهرستان بجنورد اظهار داشت: دستگاه های اجرایی باید بتوانند در سایه هماهنگی با فرمانداری خدماتی در خور و شان مردم بجنورد ارایه دهند که تنها باید از مسائل سیاسی صرف نظر کرد.
وی با ابراز ناراحتی از اینکه شهر بجنورد حتی از برخی شهرستانهای استان محروم تر است، افزود: میزان محرومیت و عقب ماندگی به لحاظ عمرانی، اقتصادی و اشتغال در شهر بجنورد به اندازه ای است که تا 8 سال آینده نیز هنوز جای کار خواهیم داشت.
وی اظهار داشت:یکی از مشکلات اصلی شهر بجنورد متاسفانه ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه شهر و توسعه حاشیه نشینی است.
وی در ادامه بیان کرد: شنیده شده با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط دستور توقف ساخت و سازها داده شده اما به دلیل عدم پیگیری مناسب و دقت ، این منازل به ویلا تبدیل شده است.
فرماندار بجنورد خاطرنشان کرد: کم توجهی به این مسائل موجب می شود تا در آینده علاوه بر بروز بسیاری از تخلفات، زمین های کشاورزی نابود و خدمات رسانی مختل می شود.
ثمینی در خصوص اجرای برنامه ها در مناسبت های مختلف نیز اضافه کرد:ما دولتی ها اگر تمام کارها را به تنهایی انجام دهیم نباید از مردم انتظارات زیادی را جهت شرکت در برنامه های دستگاه های اجرایی را داشته باشیم.
وی خاطرنشان می کند: باید برنامه های دستگاه های اجرایی در مناسبت های مختلف را به اقشار مختلف جامعه،اصناف و افراد مرتبط سپرده شود.
وی در ادامه توضیح داد: تمام دستگاه های اجرایی نباید وقت خود را به بطالت گذرانده بلکه باید با محوریت فرمانداری بجنورد و همپای آن در جهت رفع موانع کمک کرده و خدمت مناسب برای رفع محرومیت انجام دهند.
وی با بیان اینکه تنها با وجود بخش خصوصی شاهد پیشرفت امور اقتصادی خواهیم بود، گفت: از حرف زدن در مورد اشتغال و تولید، کار ایجاد نمی شود ما باید موانع سرمایه گذاری را برداریم و در جذب سرمایه گذار تلاش بیشتری انجام دهیم.
انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.