مهاجم جوان ایرانی تیم فوتبال روبین کازان روسیه با اشاره به اینکه از چهار باشگاه بارسلونا اسپانیا، یوونتوس و میلان ایتالیا و آرسنال انگلستان پیشنهاد دارد، از جدی بودن پیشنهاد تیم آرسنال خبر داد. این مهاجم جوان همچنین ابراز امیدواری کرد بتواند در جام جهانی برزیل یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران باشد.

پیشنهاد بارسلونا، آرسنال، میلان و یونتوس به مهاجم ایرانی

به گزارش قدس آنلاین، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال روبین کازان روسیه در مورد پیشنهاداتی که از باشگاه‌های اروپایی دارد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: من از چهار باشگاه بارسلونا اسپانیا، یوونتوس و میلان ایتالیا و آرسنال انگلستان پیشنهاد دارم که برای بارسلونا آن مشکل(محرومیت از نقل و انتقال بازیکن) پیش آمد و حضورم در آن تیم منتفی شد. در حال حاضر هم پیشنهاد میلان و آرسنال خیلی جدی است که روز پنجشنبه هم نمایندگان دو باشگاه با هم صحبت کردند.

وی با بیان اینکه همه تلاشش این است که در 7 بازی باقیمانده عملکرد خوبی برای تیمش ارائه کند، در مورد پیشنهاد 2 میلیون پوندی آرسنال یادآور شد: خیلی خوشحالم که چنین پیشنهادی از باشگاه آرسنال دارم. پیشنهاد این باشگاه انگلیسی جدی است اما الان همه فکرم عملکرد خوب در تیم روبین کازان است.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال روبین کازان روسیه همچنین تاکید کرد: برای انتقال به تیم بعدی‌ام، نظر باشگاه شرط اصلی است. درحال حاضر هم در تیم روبین کازان فیکس هستم و خوشبختانه در بازی گذشته گل هم زدم. البته کارشناسان فوتبال در روسیه اعلام کردند که یک پنالتی در آن مسابقه روی من انجام شد که داور آنها را نگرفت. من در موقعیت گل قرار داشتم که بازیکن حریف از پشت پیراهنم را کشید.

وی که با برنامه نود صحبت می کرد در مورد اینکه آیا حضورش در تیم‌های اروپایی در احتمال همراهی‌اش با تیم ملی در جام جهانی تاثیرگذار است؟، خاطرنشان کرد: این موضوع درست است اما همه چیز به نظر کارلوس کی‌روش بستگی دارد. من به نظر ایشان احترام می‌گذارم. خیلی دوست دارم به تیم ملی در جام جهانی کمک کنم و تمام فکر حضور در جام جهانی است.

آزمون در پایان گفتگویش با بیان اینکه در 11 دیماه سال گذشته وارد 19 سالگی شده است، گفت: در حال حاضر تنها و با مترجم خود در روسیه زندگی می‌کنم.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ياشار IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    23 2
    جالبه؛ اين همه ميگن داريم استعداديابي مي‌کنيم پس چرا هيچ اسمي تا حالا از ايشون نبوده؟ حتي در تيمهاي باشگاهي! حالا که مشتري زياد پيدا کرده همه مدعي شده‌اند؟
  • [,hn IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    5 1
    بازيکن اينده دار ومايه افتخار براي ايرانيان است
  • علي ايران نژاد IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    5 0
    با سلام. اميد وارم اقاي ازمون در حرفه فوتبالي خود موفق باشد و در هر تيمي که در اروپا بازي کند موفق باشد. و به تيم ملي فوتبال کشورمان کمک هاي فراواني داشته باشد.دوست دارم در ارسنال بازي کند به خاطر مربيگري خوب اقاي ونگر.
  • رياض سيلاوي IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    1 1
    نظر من اين سايت بسيار خوب
  • mh IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    2 0
    به نظر بهتربه ارسنال بره
  • خواجه IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    1 0
    آزمون ؛افتخار است براي کشور عزيزمان ايران به اميدسرافرازي تمام جوانان ايراني درعرصه ملي
  • mousavian IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    4 0
    بازي هاي ايشون رو خوب نديدم اما با توجه به خروجي كاركردشون بايد به تيم ملي دعوت بشه . بهر حال عملكردش بهتر از داخلي هاست .
  • nima IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    و اين است يک بازيکنه سپاهاني ايول داش آزمون اصفهاني ها