قدس آنلاین یزد-معاون وزیر دفاع و مدیر عامل سازمان صنایع هوایی در جریان حضورش در پارک علم و فناوری یزد از ایجاد و توسعه صنایع پیشرفته هوایی با همکاری پارک علم و فناوری یزد خبر داد.

توسعه صنایع پیشرفته هوایی با همکاری پارک علم و فناوری یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، دکتر منوچهر منطقی در نشست با هیات رئیسه پارک علم و فناوری یزد ضمن انجام مذاکراتی در مورد همکاری پارک و سازمان هواپیماسازی ایران، به نشست‌ها و اقدامات پیشین اشاره کرد و موقعیت کنونی را با توجه به اراده پارک علم و فناوری یزد و همکاری نهادها و همراهی مسئولان استان برجسته برشمرد.
وی با اشاره به ایجاد و توسعه صنایع پیشرفته هوایی با همکاری پارک یزد، مقطع زمانی حال را بهترین زمان برای عملیاتی کردن طرح‌های مورد نظر در یزد دانست.
رئیس پارک علم و فناوری یزد نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست با اشاره به ظرفیت‌ها و توانایی‌های استان به خصوص حضور شرکت‌های موفق فناور، ظرفیت‌های بالای تولیدی و فنی، همچنین نیروی انسانی توانمند، آمادگی پارک علم و فناوری یزد را برای هرگونه همکاری به منظور توسعه صنایع هوائی اعلام کرد.
داریوش پورسراجیان همچنین از برگزاری همایش توسعه صنعت هوائی در یزد و فرصت‌های پیش رو به منظور هم‌اندیشی، ارائه راهکار اجرائی و جذب سرمایه‌گذاران در صنعت هوایی در آینده نزدیک در یزد خبر داد.

دکتر احمدرضا فقیه معاون فناوری پارک نیز از حمایت پارک علم و فناوری یزد برای استقرار شرکت‌های مرتبط با حوزه هوا و فضا خبر داد و بر فرهنگ‌سازی و آموزش در این مورد تأکید کرد.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.