قدس آنلاین-الف.زمینی؛ همانطور که می دانید مسئولان با بوق گرانی خودروسازان کنار کشیدند؛ به همین خاطر نگاهی طنز داشتیم به این شیب ملایم افزایش قیمت خودرو!

فواید گرانی خودرو /کسانی که خودرو ندارن سالم ترن!

فواید گرانی خودرو
شیب ملایم بعد از شیر به خودرو رسید! البته نگران نباشید، گرانی خودرو آنقدرها هم بد نیست!
فایده اول: با توجه به اینکه نرخ سودهای بانکی 22درصد اعلام شده است، یک نفر می تواند برای آنکه سرمایه گذاری خوبی انجام داده باشد خودرو بخرد! اینطوری هم می تواند ماشین سواری کند و هم اینکه حداقل سالی یکبار دارایی اش دست کم 25درصد افزایش می یابد!
فایده دوم: به جاده ها و راه های بیرون از شهر و داخل شهر که اضافه نمی شود! شاید لااقل گران شدن خودرو راهی باشد برای عدم افزایش این وسیله در سطح شهر و از این بیشتر ترافیک نداشته باشیم!
فایده سوم: حتما شما هم قبول دارید که بالاخره باید یک تفاوت هایی میان یک مایه دار و یک قشرآسیب پذیر وجود داشته باشد. برای رسیدن به این هدف هر چه بیشتر شاهد گرانی خودرو باشیم بهتر است!
***
نظر چند مسئول در خصوص گرانی خودرو
مسئول اول: برین خوشحال باشین که شیبش ملایم بود! 25درصد، شیب ملایم نیست؟! هست دیگه! حالا اگه ملایمش اذیتتون می کنه از سوسول بودن خودتون هست!
مسئول دوم: ما خودرو رو کیلویی حساب می کنیم! جدیدا با خوردن بنزین 700 و ایضا هزار تومنی یکم اضافه وزن پیدا کرده بودن! پول اضافه وزنش رو باید شما مصرف کننده گرامی بدی!
مسئول سوم: مگه کسی خودرو رو می خوره؟! خب نمی خوره! پس هر چقدر می خواد بذار گرون شه! خودرو که ربطی به سفره مردم و سبدخانوار نداره! ... از اون گذشته، اونهایی که خودرو ندارند سالم تر هستن! بیشتر پیاده روی می کنن! بعدشم، مگه شما از آمار تلفات جاده ای اطلاعی ندارین؟!
***
خودرومعیار مهریه عروس خانم!
با توجه به گرانی های خودرو، پیش بینی های زیر ارائه می شود:
پیش بینی اول: تا چند وقت دیگر هر کس بخواهد مسافرکشی کند، به دلیل گران بودن خودرو، موتور گازی خریده و مسافران را با آن جا به جا کند.
پیش بینی دوم: به جای ماشین عروس، یک دوچرخه را گل بزنند و عروس و داماد سوار آن شوند! البته فرغون و استفاده از آن هم توصیه می شود! کلا به بالا رفتن فضای رمانتیک مراسم می افزاید!
پیش بینی سوم: با توجه به اینکه این روزها سکه قیمتش ثابت مانده و قیمت خودرو مدام بالا می رود، احتمالا در سال های آتی عروس خانم ها به این فکر بیفتند از خودرو به عنوان مهریه یشان استفاده کنند! 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    4 0
    اره ديگه اينم نظر شماس ما کشور هاي جهان سومي بايد هم ماشين خوب سوار نشيم
  • داريوش IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    4 2
    شما فقط مسخره کردن رو ياد گرفتيد خاک بر سرتون
  • amir IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    2 0
    درخصوص قيمت خودرو و کيفيت خودرو و مسئولين امر و ارگانهاي بالادست به درد نخور فقط يک چيز را براي مردم ميتونم بگم و اون اينکه متاسفم