قدس آنلاین:مدیر کل مدیریت بیمارستانی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: در راستای طرح تحول نظام سلامت و در قالب بسته ویزیت بیش از 30 درصد از اعتبارات این بسته به بهبود فضاهای کلینیکی بیمارستان ها به ویژه انتقال کلینیک های ویژه تخصصی و فوق تخصصی به خارج از فضای بیمارستانی برای گسترش فضای درمانگاهی اختصاص داده می شود.

30 درصد اعتبارات بسته ویزیت به بهبود فضاها اختصاص می یابد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، دکتر  تارا در حاشیه ویزیت رایگان بیماران کلیوی در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد اظهار داشت: پس از رسیدن این طرح به اهداف خود، کلینیک های ویژه دولتی با کیفیت بهتر و هم پای کلینیک های خصوصی به خدمت رسانی به مردم می پردازند.

وی افزود:بسته های طرح تحول به گونه ای طراحی شده اند که فقط به یک بعد خاص از مشکلات بیماران نگاه نمی کنند بلکه تمام ابعاد مختلف مشکلات را هدف قرار داده اند.

وی در ادامه اضافه کرد: در حوزه درمان و بستری ؛ فرانشیز، زایمان طبیعی، هتلینگ، مقیمی پزشکان و ماندگاری آن ها هدف قرار داده شده است.

تارا خاطرنشان کرد : تاکنون در حوزه خدمات سرپایی 80 درصد بیماران از بخش خصوصی و مطب های شخصی به دلیل محدودیت بیمه ها استفاده می کردند .

وی در ادامه توضیح داد: تا قبل از اجرای طرح تحول با توجه به محدودیت فضای کلینیکی بیمارستان ها و عدم همکاری پزشکان به دلیل پایین بودن تعرفه بخش دولتی عملا بیمارستان ها ترجیح می دادند از خدمات بخش خصوصی استفاده کنند.

وی افزود:در بسته ویزیت، دریافتی پزشکان افزایش می یابد و با این افزایش ما شاهد رضایتمندی بیمار و حضور پررنگ تر پزشکان در بخش دولتی خواهیم بود.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.