۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
کد خبر: 234312

قدس آنلاین یزد - رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد گفت: نیروی انسانی سرمایه ارزشمند و بی بدیل دستگاه است که باید مورد صیانت قرار بگیرد.

نیروی انسانی سرمایه دستگاه است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد اظهار داشت : رویکرد حفاظت و اطلاعات دادگستری تقدم اصل پیش بینی و پیشگیری بر پیگیری و دستگیری است و سعی بر آن دارد تا با شناسایی گلوگاه‌های فساد و لغزش ، نسبت به بهداشت محیط اقدام و کارکنان را از لبه پرتگاه دور نگه دارد.

وی تصریح کرد : وظیفه مدیر هر مجموعه کمال بخشی است و لازمه کمال بخشی زدودن عیبها و نواقص مجموعه تحت امر است و وظیفه حفاظت پیش بینی ، پیشگیری و شناسایی و خنثی سازی و اقدام متناسب در برابر آسیب ها و تهدیدهاست.

این مسئول با اشاره به اینکه رسالت حفاظت و اطلاعات حفظ نیروی خدوم و ساعی مجموعه از طریق آموزش و آگاهسازی و سایر تدابیر حفاظتی است، اظهار داشت: نباید اجازه داد کارمندی که با صرف سرمایه بیت المال و سال ها کسب تجربه دارای مهارت و توانمندی است و می تواند در خدمت تحقق اهداف نظام باشد به راحتی از دستگاه طرد و حذف شود.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد خاطر نشان کرد: سعی شده در راستای اجرای عدالت با شناخت محیط و عوامل موثر داخلی و خارجی بر آن و حفظ امنیت شغلی و اعتماد سازی با ایجاد حسن نیاز متقابل و وجود رفاقت ، فعالیت حفاظت و اطلاعات عامل اطمینان روانی کارکنان در محیط کار باشد تا آنان با فراغت بال وظایف محوله خود را انجام دهند.

وی تاکید کرد: در برنامه حفاظت و اطلاعات دادگستری دستگیری ، حمایت و صیانت از نیروی قضایی و اداری دادگستری مقدم بر مچ گیری از اوست و تا مادامی که امکان اصلاح وجود داشته باشد از کسی مچ گیری نخواهد شد.

این مقام مسؤل بر قسمت دیگری از رسالت حفاظت و اطلاعات که اطمینان بخشی به مردم و مراجعه کنندگان است اشاره کرد و بیان داشت: در این بخش هم تلاش شده است چنانچه فردی به هر دلیلی از بخشی یا کارمندی ناراضی شده است با خیال راحت و آرامش دستگاه را ترک کند و برخورد یک همکار نگاه یک شهروند را به کل مجموعه تغییر ندهد.

وی تأکید کرد: مجموعه حفاظت به گزارش های مردمی با دقت رسیدگی می کند و پس از بررسی دقیق تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری ، بر برخورد  قاطع و قانونی با متخلفان نیز تأکید کرد و اظهار داشت: پس از آموزش و آگاه سازی و تذکر و تعهد که نوعا منجر به اصلاح می گردد و بعد از اینکه به آسیب های اطرافش آگاه شد چنانچه خطای خود را ادامه دهد  بر حسب وظیفه قانونی و سازمانی بدون شک با برخورد سخت و بدون اغماض دستگاه مواجه خواهد شد.

وی یادآور شد: حفاظت و اطلاعات دادگستری بر مراجعه کنندگان نیز توجه کافی دارد و چنانچه هر کس به هر دلیلی بخواهد زمینه فساد را فراهم آورد برابر مقررات  با برخورد جدی مواجه خواهد شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.