قدس آنلاین –ایلام: فرماندار دهلران گفت: توسعه فضای سبز، گسترش ایجاد کمربند سبز و اجرای طرح های آبخیزداری از مهم ترین اولویت های شهرستان است.

ایجاد کمربند سبز اولویت شهرستان دهلران است
 

امیدعلی سبزی در دیدار با کارکنان منابع طبیعی شهرستان دهلران با بیان اینکه 3 میلیاردریال برای اجرای طرح های منابع طبیعی این شهرستان هزینه می شود، اظهارداشت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان برای حوزه آبخیزداری، ایجاد کمربند حفاظتی، مراقبت و توسعه مراتع تأمین شده است.
وی با اشاره به اینکه 6 هزار هکتار از جنگل های این شهرستان جنگل کاری شده است، افزود: 390 هزار هکتار از اراضی شهرستان مرزی دهلران را مرتع تشکیل می دهد و 140 هزار هکتار دیگر از اراضی این منطقه بیابان است و ایجاد کمربند سبز برای کاهش سطح بیابان در این شهرستان است.
فرماندار دهلران خاطر نشان ساخت: توسعه فضای سبز، ایجاد کمربند سبز و اجرای طرح های آبخیزداری از مهم ترین اولویت های شهرستان مرزی دهلران در جنوب استان ایلام با 628 هزار هکتار گستره منابع ملی و طبیعی است.
امیدعلی سبزی در دیدار با کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دهلران با تأکید بر راه اندازی بانک جامع اطلاعاتی برای کارجویان این دهلران، یادآور شد: توجه در بکارگیری نیروهای بومی در شرکت های منطقه و پرداخت به موقع حقوق کارگران این شرکت ها در کاهش جمعیت بیکار شهرستان مؤثر است و این مهم بایستی از سوی نهادهای ذیربط مد نظر قرار گیرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.