کمیته داوران اعلام کرده کوچکترین اعتراض به داوران باید گزارش شود. امیرقلعه نویی درجریان بازی با نفت کم اعتراض نکرد تا گزارشی مخفیانه از رفتاراو به کمیته انضباطی ارسال شده و او درآستانه محرومیت قراربگیرد...

محرومیت درانتظارامیرقلعه نویی/گزارش مخفیانه داور علیه سرمربی استقلال
 

به گزارش قدس آنلاین، کنار زمین بالا و پایین می‌پرد! به طرف کمک داور می‌رود، یک لحظه آرام و قرار ندارد! اعتراض پشت اعتراض و در نهایت باخت استقلال!چند هفته‌ای بود که امیر قلعه نویی را اینطور ندیده بودیم. کنار زمین متفکرانه قدم می‌زد. نه دستی بالا می‌برد و نه دستی به طرف داور نشانه می‌رفت. هفته‌های پیش امیر مرد پیروز میدان بود و مزه برد زیر زبانش بود پس اعتراض معنایی نداشت.
تیم می‌برد، تشویقش می‌کردند و بعد هم صدرنشینی. از آخرین باری هم که استقلال باخته بود هفته‌ها می‌گذشت اما این بار بازی حیثیتی بود. امیر و علی منصور رو در روی هم قرار گرفته بودند و باید یک نفر تفکرش برنده می‌شد و این بار مربی جوان‌تر پیروز بود.
***
«باید لال باشیم و حرفی نزنیم.» این مصاحبه امیر قلعه‌نویی بعد از بازی با سپاهان بود آن موقعی که پنالتی فغانی به نفع سپاهانی‌ها سر و صدای زیادی به پا کرد. قلعه‌نویی حرف نزد تا محروم نشود اما بهای حرف نزدنش جریمه بود! سرمربی استقلال بعد از جریمه تصمیم گرفت درباره داوری حرف بزند. به همین خاطر هم در جریان بازی با نفت بالا و پایین می‌پرید!
***

ثانیه 40 بازی استقلال بازنده میدان است، بینی بیک زاده می‌شکند و تعویض می‌شود، آندو هم مصدوم می‌شود و بیرون می‌رود. تمام این فشارها نیاز به یک جرقه دارد و این جرقه با یک اعلام خطا زده می‌شود. داور پشت محوطه جریمه خطا می‌گیرد، اعتراض می‌کنند، طرف بازیکن می‌رود، اعتراض می‌کنند. اینقدر این اعتراض‌ها زیاد می‌شود که چند بار تذکر می‌دهند و امیر را ساکت می‌کنند. اما این پایان ماجرا نیست. اتفاقا وقتی ماجرای اصلی شروع می‌شود که داور سوت پایان بازی را می‌زند. قرار است همه اتفاقات در رختکن داور بیفتد. آنجایی که برگه گزارش بازی را جلوی روی داور می‌گذارند و قرار می‌شود همه اتفاقات را روی کاغذ بیاورد، آن زمان است که دوباره میدان اصلی را در دست داور بازی قرار می‌دهند. گزارشی که او باید بنویسد شرح وقایعی است که شاید از لنز دوربین، مسوولان و تماشاگران دور مانده. امسال کمیته داوران و کمیته انضباطی قراری گذاشته‌اند.
قرارشان این است: «کوچکترین اعتراض و توهین به داور گزارش شود.» همین قول و قرارها هم گزارش داور را ویژه می‌کند. داور بازی این بار تمام اتفاقات را نوشته و برای کمیته انضباطی ارسال کرده است. گزارشی که محرمانه به دست کمیته انضباطی می‌رسد و در نهایت آنها تصمیم می‌گیرند برای سرمربی استقلال چه حکمی صادر کنند. به راستی حکم کمیته انضباطی چه خواهد بود؟ دفعه پیش امیر به خاطر حرف نزدن چند میلیون جریمه شد! این بار برای حرف زدن چه تصمیمی برایش می‌گیرند؟ این احتمال وجود دارد مردان کمیته انضباطی رای به محرومیت سرمربی استقلال بدهند تا امیر در بازی با نفت در هر حالت بازنده باشد!

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.