قدس آنلاین: نمایشگاه توانمندی‌های شهرداری تبریز با حضور باهنر نایب رئیس مجلس، ‌استاندار آذربایجان‌ شرقی و شهردار تبریز گشایش یافت.

نمایشگاه توانمندی‌های شهرداری تبریز گشایش یافت

 
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، همزمان با هفته نکوداشت تبریز نمایشگاه توانمندی‌ها، عملکرد و فرصت‌‌های سرمایه‌گذاری مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تبریز از امروز آغاز شد.

 نمایشگاه توانمندی‌ها، عملکرد و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری از مورخه 21 تا 28 شهریور ماه در محل سالن استاد شهریار نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود.

با توجه به برپایی نمایشگاه پاییزه همزمان با این نمایشگاه، این نمایشگاه فرصت مناسبی برای استقبال شهروندان از این موقعیت خواهد بود تا عملکرد، توانمندی و کارآیی‌ها شهرداری به مردم ارائه شود تا مردم عزیزمان در جریان فعالیت‌های شهرداری قرار گیرند.

در این نمایشگاه مناطق سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری خواهند توانست توانمندی‌ها و ارائه عملکرد در قالب بروشور، ماکت، کاتولوگ به شهروندان و بازدیدکنندگان ارائه کنند.

این نمایشگاه یکی از برنامه‌های جانبی هفته نکوداشت تبریز است، هفته نکوداشت تبریز از تاریخ 22 تا 27 شهریورماه در سطح شهر تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.