قدس آنلاین– ایلام: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: از آنجا که تمام روستاهای بالای 10 خانوار استان هم اکنون از نعمت روشنایی برخوردار شده اند، در آینده ای نزدیک جشن برخورداری از نعمت روشنایی در این روستاها برگزار می شود.

67 میلیارد ریال اعتبار پروژه های برق رسانی ایلام
 

مهندس محمد رحیم خانی با بیان اینکه حمایت دولت تدبیر و امید موجب شد تا در هفته دولت سال جاری 88 پروژه توزیع در سطح استان افتتاح شود، اظهارداشت: اعتبار این تعداد پروژه بیش از 67 میلیارد ریال برآورد شده است.
وی با اشاره به اینکه بیش از 1 هزار و 500 واحد مسکن مهر در سال جاری برق دار گردیدند، افزود: برق رسانی به 13 روستای جدید، عملیات اصلاح و بهینه سازی تأسیسات توزیع در 25 روستای استان از دیگر اقدامات این شرکت در راستای خدمات دهی مطلوب به مردم استان ایلام است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام به هزینه 160 میلیارد ریالی برای توسعه، احداث، اصلاح، بهینه سازی، کاهش تلفات و بهبود زیرساخت های توزیع استان در سال جاری اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در حال حاضر تمامی روستاهای بالای 10 خانوار در استان از نعمت برق بهره مند هستند و در 310 روستای دیگر نیز اصلاح شبکه و تأسیسات توزیع و همچنین ایجاد سیستم روشنایی معابر ایجاد شده است.
مهندس محمدرحیم خانی اعتبار مورد نیاز برای برقدار شدن 8700 واحد مسکن مهر در استان را بالغ بر 7 میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: بهره مندی واحدهای مسکن مهر در استان یکی از اهداف این شرکت در سال جاری است و در همین راستا بالغ بر یک هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان از نعمت روشنایی برخوردار گردیده اند.
وی از کاهش 30 درصدی خاموشی های با برنامه با تلاش پرسنل خدوم این شرکت در سال جاری خبرداد و تصریح کرد: در راستای جلوگیری از سرقت شبکه و انرژی و کاهش تلفات، تاکنون حدود 400 کیلومتر شبکه سیمی فرسوده فشار ضعیف با کابل خود نگهدار تعویض شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با بیان اینکه در حال حاضر در 16 روستای استان روشنایی معابر با سیستم فتوولتائیک با اعتبار 8 میلیارد ریالی در دست اقدام است، اظهارداشت: احداث 113 کیلومتر شبکه فشار متوسط، نصب و اصلاح 266 دستگاه پست فشار متوسط، اصلاح 129 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و جایگزینی آن با کابل خود نگهدار و ایجاد سیستم روشنایی معابر در راستای توسعه و اصلاح شبکه های توزیع از دیگر اقدامات این شرکت در یک سال گذشته بوده است.
حضور بموقع در زلزله مورموری
مهندس محمد رحیم خانی همچنین به عملیات اجرایی این شرکت در زلزله مورموری اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: با توجه به حساسیت موضوع و اهمیت انرژی، در اولین ساعت پس از وقوع زلزله بعنوان اولین مسئولین استانی در منطقه حاضر شده و برای رفع قطعی برق در مناطق زلزله زده و جلوگیری از حوادث احتمالی، دستورات لازم صادر و همکاران خدوم نیز به موقع کلیه موارد را بررسی کرده و اقدامات لازم به عمل آمد و مشکل قطعی برق منطقه مرتفع گردید.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.