قدس آنلاین یزد - معاون فرهنگی دادگستری استان یزد از تشکیل کارگروه تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در استان یزد خبر داد و گفت: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه دینی باید در جامعه جاری و ساری شود.

امر به معروف و نهی از منکرباید به عنوان یک فریضه در جامعه جاری شود

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمدرضا عرشیان، در جلسه کارگروه تخصصی امور فرهنگی و اجتماعی استان یزد با بیان اینکه برای انجام کار فرهنگی ابتدا باید مخاطب شناسی صورت گیرد، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های فرهنگی باید متناسب با نیاز هر گروه و مخاطب صورت گیرد و کارشناسان آشنا به مسائل جامعه هدف باید نسبت به برنامه‌ریزی اقدام کنند.

وی افزود : دستگاه قضایی ، دستگاهی است که در راستای احقاق حق حرکت می‌کند  و مدتی است که در کنار این امر، برنامه‌های فرهنگی را مدنظر قرار داده‌ایم زیرا معتقدیم به خاطر شرایط ویژه و تنش بسیار در محیط کار دادگستری، اجرای برنامه‌های فرهنگی ضروری است.

عرشیان خاطرنشان ساخت : یکی از مباحث ما، قانون امر به معروف و نهی از منکر بوده که لازمه بقای سلامت جامعه اسلامی است و در این راستا همایشی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر در دهه اول محرم امسال در تهران برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی دادگستری یزد با اشاره به اینکه در استان یزد نیز کارگروه امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است، عنوان کرد: این کارگروه چالش‌هایی که در زمینه مصوب شدن امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد را مورد بررسی قرار می‌دهد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.