قدس آنلاین:رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: آیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اصفهان امسال با یکصد برنامه در قالب 10 کمیته برگزار می‌شود.

10 کمیته هفته دفاع مقدس استان اصفهان 100 برنامه اجرا می کنند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، جعفر عسگری در نشست خبری کمیته بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات مرکز صدا و سیمای استان اصفهان ، با اشاره به دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: تنها راه دفاع از انقلاب اسلامی ایران و ارزش‌های آن ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اقدامات این استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ارزشمند دانست و ادامه داد: با این وجود بسیاری از فعالیت‌ها به علت موازی‌کاری به چشم نیامده و به صورت پراکنده انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه برای نهادینه سازی فرهنگ غنی دفاع مقدس به انسجام، برنامه‌ریزی و اعمال یک مدیریت واحد نیاز است، گفت: در این راستا باید بر روی ساخت تولیدات سینمایی سرمایه‌گذاری بیشتری صورت گیرد.

عسگری به نقش پر رنگ مردم اصفهان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تاکنون آن طور که شایسته دلارومردی‌های اصفهانی‌ها در جنگ باشد، اطلاع‌رسانی صورت نگرفته است.

وی یکی از مطالبات اصلی مردم استان اصفهان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را توجه به موضوع دفاع مقدس در استان اصفهان عنوان کرد و ادامه داد: ضروری است که این مطالبه با حمایت از رسانه‌ها برای تولید محتوا و ساخت و تولید آثار سینمایی و تلویزیونی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تاکید کرد استان اصفهان بیش از 23 هزار شهید و یک‌هزار جانباز بالای 70 درصد دارد که این آمار، حضور گسترده مردم ولایتمدار استان در دفاع مقدس را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: مدیریت جهادی راهکار برون رفت از بحران‌های فرهنگی است اما متأسفانه برخی از مسئولان ما گرفتار دنیاطلبی، قدرت‌گرایی و گروه‌گرایی هستند.

عسگری حضور جدی تمام دستگاه‌های دولتی و خصوصی در برگزاری بزرگداشت هفته دفاع مقدس را ضروری دانست و ادامه داد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس باید توسط تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌ها برگزار شود، نه اینکه تمامی بار برنامه‌ها بر دوش نیروهای مسلح باشد و بقیه ارگان‌ها تماشاچی باشند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.