پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین یزد - استاندار یزد گفت: در سایه همدلی و تعامل خدمت به مردم تسهیل و امور آنان تسریع خواهد شد .

خدمت به مردم در سایه تعامل و همدلی میسر است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،سید محمد میرمحمدی در دیدار با رئیس کل و معاونان دادگستری استان یزد در محل استانداری اظهار داشت : برنامه و هدف همه دستگاهها خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم است و این موضوع در سایه همدلی ، همراهی و تعامل امکان پذیر است.

وی بهره گیری از ظرفیت های مردمی در امور مختلف را خواستار شد و گفت: باید با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های تشکلهای مردمی امور را پیش برد.

استاندار یزد تهاجم فرهنگی را معضل جدی جامعه امروز ذکر کرد و افزود: این موضوع مسئله مهمی است و اگر بخواهیم در مبارزه با آن به توقیفی برسیم با هم فکری و همراهی امکان پذیر است.

وی با اشاره به قاطعیت و جدیت دستگاه قضائی اظهار داشت: در بسیاری از موارد جدیت و قاطعیت قضات در پیشگیری و تکرار جرم موثر است و در عین حال چنانچه جائی احساس شود که رأفت  و تخفیف مجازات نیز اثر گذار است می توان از عطوفت اسلامی هم بهره گرفت.

میر محمدی بحث قاچاق مواد مخدر را از معضلات استان دانست و تصریح کرد : حاشیه کویر و مرکزیت جغرافیایی کشور باعث شده است که استان در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار بگیرد که این موضوع معضلات بسیار گسترده برای استان به دنبال داشته است و نیاز است بیشتر در این زمینه کار انجام شود.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.