قدس آنلاین: فرمانده قرارگاه پدافند مرکزی اصفهان گفت: پدافند هوایی کشور امروزه توانایی رهگیری و مقابله با هر نوع تهاجمی را دارد ضمن اینکه تولیدات دفاعی داخلی و قدرتمندی در این نیرو به کار گرفته شده است.

پدافند هوایی ایران قادر به مقابله با هرتهاجمی است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، اباذر جوکار فرمانده قرارگاه مرکزی پدافند اصفهان در نشست خبری فرماندهی ارشد نظامی آجا در اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری ضمن تصریح بر حضور مستمر ارتش در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران بیشترین حضور از نظر تعداد و ماه را در دوران دفاع مقدس داشته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس برکات زیادی با خود به همراه داشت، جنگ تحمیلی روحیه عاشورایی و شهادت‌طلبی و دلبستگی به سیدالشهدا (ع) را در مردم بیش از پیش زنده کرد و موجب خودباوری و اتکای مردم بر توانایی‌های بومی و داخلی شد.

جوکار نهادینه شدن روحیه شهادت‌طلبی، ایثار و خودکفایی را از دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد و افزود: در دوران دفاع مقدس که از همه نظر با دیگر جنگ‌ها دارای تمایز و تفاوت بود از تمامیت ارضی کشور به خوبی دفاع شد که علت اصلی این دفاع همه جانبه مردم از کشور وجود روحیه شهادت‌طلبی و دلبستگی به مکتب عاشورا و داشتن انگیزه برای استمرار دین خدا است.

فرمانده قرارگاه پدافند مرکزی اصفهان با اشاره به دهم شهریورماه سالروز تشکیل پدافند هوایی ارتش از حضور این نیرو در رژه هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: پس از تشکیل پدافند هوایی ارتش به صورت یک طرح ملی تمام پدافند هوایی کشور زیر نظر این نیرو قرار گرفته است.

وی با اشاره به مأموریت‌های مختلف پدافند هوایی کشور اظهار کرد: پدافند هوایی کشور امروزه توانایی رهگیری و مقابله با هر نوع تهاجمی را دارد ضمن اینکه تولیدات دفاعی داخلی و قدرتمندی در این نیرو به کار گرفته شده است و امکانات رهگیری و تدافعی پدافند هوایی در دنیا نمونه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.