۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
کد خبر: 236224

قدس آنلاین یزد - معاون روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری نخستین همایش استانی بسیج و رسانه در یزد خبر داد

همایش بسیج و رسانه در یزد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از یزد، عزیزالله موذن، با بیان این خبر اظهار داشت: امسال برای نخستین بار، همایش بسیج و رسانه در قالب استانی در یزد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش هر سال به صورت ملی برگزار شده است،افزود : امسال نیز قرار است دوازدهمین همایش ملی بسیج و رسانه در مشهد مقدس برگزار شود که در یزد نیز برگزاری این همایش به صورت استانی در دستور کار قرار گرفته است.

موذن با بیان اینکه این همایش قرار است 27 مهرماه با شعار «بسیج رسانه و گفتمان ولایت» برگزار شود، خواستار همکاری اصحاب رسانه استان یزد برای برگزاری هرچه بهتر این همایش شد.

معاون روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه مسئولیت کمیته علمی این همایش به بسیج رسانه استان یزد واگذار شده است، تصریح کرد: پنج کارگروه برای برنامه‌ریزی هرچه بهتر این همایش در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه آثار همه نشریه‌ها و رسانه‌های مکتوب و مجازی در این همایش مورد بررسی قرار می‌گیرد، خاطر نشان ساخت: از اخبار، گزارش‌ها، تیترها، گزارش‌های تصویری، کلیپ‌ها و تولیدات برتر در این جشنواره تجلیل خواهد شد.

 

موذن از کلیه رسانه‌های فعال، نشریات، خبرگزاری‌ها در عرصه حقیقی و مجازی خواست تا مطالب خود را از ابتدای سال 92 تاکنون به دبیرخانه سازمان بسیج رسانه استان یزد ارسال کنند.

وی ادامه داد : این آثار در قالب یادداشت، مقاله، فیلم، عکس، کلیپ و ... مورد پذیرش خواهد بود و صاحبان آثار باید مطالب یاد شده را حداکثر تا 20 مهرماه به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

موذن همچنین از پذیرش مقالات علمی با موضوعات رسانه و مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری، رسانه و اقتصاد مقاومتی، رسانه و مقابله با پدیده ماهواره، رسانه و مقابله با اسلام آمریکایی، رسانه و عقلانیت و محاسبه‌گری در نظام اسلامی خبر داد

-

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.