قدس آنلاین یزد - مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر استان یزد از رونمایی دو کتاب با موضوع دفاع مقدس در یزد خبر داد.

2 کتاب با موضوع دفاع مقدس در یزد رونمایی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،  رضا پورشمسی با یبان این خبر اظهار داشت: دو کتاب با موضوع دفاع مقدس در طول هفته دفاع مقدس با برگزاری مراسمی ویژه رونمایی خواهد شد.

 

وی افزود : یکی از این کتاب‌ها «شیران الغدیر و یادمان‌های جنوب» نام دارد که به بررسی نقش فرماندهان یزدی در دوران دفاع مقدس می‌پردازد ودیگری کتاب «همگام با حماسه» می باشد که  به بررسی نقش مردم ابرکوه در دوران دفاع مقدس پرداخته است.

 

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه کتاب همگام با حماسه در 940 صفحه نگارش شده است، تصریح کرد: برای تالیف این کتاب دو سال وقف صرف شده و نقش همه اقشار مردم شهرستان ابرکوه و حتی جزئی‌ترین مسائل در آن دوران در این کتاب به رشته تحریر درآمده است.

 

پورشمسی خاطر نشان ساخت : با توجه به نقش شهرستان ها در جنگ تحمیلی ، در مورد همه شهرستان‌های استان یزد یک کتاب نوشته می شود و درهرشهرستان به نقش مردم، مسئولان، امکانات، خلاقیت‌ها و حتی جزئی‌ترین مسائل مرتبط با جنگ در آن دوران پرداخته شود.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر استان یزد ادامه : بعد از اینکه 10 کتاب در 10 شهرستان استان یزد تالیف شد، بانک اطلاعاتی کاملی از نقش مردم استان یزد در دوران دفاع مقدس ایجاد خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.