قدس آنلاین– ایلام: فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: در حال حاضر همه کشورها حقانیت کشورمان را پذیرفته‌اند که این حقانیت ناشی از عمق مقاومت و ایستادگی ملت ایران و رهبری مقام معظم رهبری است.

دنیا حقانیت جمهوری اسلامی را پذیرفته است

 

سردار سیدصادق حسینی در نشست با خبرنگاران رسانه های استان ایلام با تبریک هفته دفاع مقدس و با بیان اینکه 527 برنامه مختلف در هفته دفاع مقدس در استان ایلام برگزار می شود، اظهارداشت: اهم برنامه های این هفته، برگزاری رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور همزمان با سراسر کشور، بازسازی عملیات والفجر 5، پیاده روی خانوادگی، افتتاح بیمارستان صحرایی در بخش محروم ماژین، افتتاح و کلنگ زنی 33 پروژه محرومیت زادیی و برگزاری همایش فرماندهان استانی است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران از کشور خود دفاع و حمایت کرده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکردند و مردم هشت سال در مقابل همه قدرت‌های شرق و غرب ایستادند، افزود: در دوران جنگ 8 ساله بیش از 40 کشور از رژیم بعثی عراق حمایت کردند اما ایران تک و تنها با بهره گیری از عنصر معنویت و رهبری هوشمندانه حضرت امام(ره) و جانفشانی های رزمندگان اسلام توانست در این دوران سربلند باشد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام برگزاری نمایش بازسازی عملیات والفجر 5 در ایلام اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این نمایش قرار است در پارک تفریحی چغا سبز ایلام به بازسازی ایثارگری های رزمندگان استان در عملیات والفجر 5 بپردازد.

سردار سیدصادق حسینی جلال و شکوه و عظمت الان کشور را مرهون دفاع، صبر مردم و تقدیم هزاران شهید عنوان کرد و بیان داشت: جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس تنها جنگی در طول تاریخ ایران است که یک ذره از خاک آن در دست دشمن باقی نماند و ایران به همه اهداف خود در آن رسیده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 6 هزار و 250 حلقه صالحین که هر حلقه نیز دارای 15 تا 22 نفر هستند در استان ایلام ساماندهی شده و با بسیج ارتباط تنگاتنگ دارند، یادآور شد: برای این حلقه‌ها برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده و جلسات تربیتی برگزار شده و افراد برجسته را در سطوح مختلف شناسایی که در مباحث مختلفی مانند امر به معروف و نهی از منکر و ترویج معروفات و توسعه انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی و ... استفاده و به کارگیری می‌شوند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.