قدس  قدس آنلاین-شهرکرد،رضا رفیعی؛انتقال ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه شرعی هر مسلمان است و یکی از راه‌های انتقال ارزش‌ها مانند ایثار، شهامت، شجاعت، شهادت و رشادت به نسل سوم و چهارم انقلاب از طریق گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس امکان‌پذیر است

توجه به ارزش‌های دفاع مقدس می‎ تواند عاملی موثری در حفظ و تقویت عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی باشد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،نماینده مردم شهزستان لردگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تلفنی با خبر نگار ما با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس نقطه عطف و بخشی از تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است که تا همیشه مایه افتخار و مباهات مردم این مرز و بوم است.

مجید جلیل سر قلعه بر ضرورت گرامیداشت بیش از پیش هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: حفظ و بزرگداشت ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج آن در بین نسل‌های جوان میتواند تهدیدات موجود را خنثی کرده و به کشور مصونیت ببخشد و در این راستا مسئولان با تاسی از این ارزش‌ها میتوانند در عرصه بین‌المللی نیز موفق عمل کنند.

جلیل سر قلعه تصریح کرد: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه شرعی هر مسلمان است و یکی از راه‌های انتقال ارزش‌ها مانند ایثار، شهامت، شجاعت، شهادت و رشادت به نسل سوم و چهارم انقلاب از طریق گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس امکان‌پذیر است.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازگشایی مدارس در کشور، افزود: تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز بهار تعلیم و تربیت را باید به فال نیک گرفته و ابعاد مختلف دفاع مقدس را برای دانش‌آموزان و نسل جوان بازگو و تبیین کرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اهداف رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به دنبال ارزش‌ها و اعتلای نظام اسلامی بودند و در این راه ثابت قدم بودند و همواره در راه ولایت گام برمی‌داشتند.

وی با اشاره به اینکه متعالی بودن هدف و کار عاشقانه سبب شد تا رزمندگان اسلام از جان خود بگذرند، افزود: این مؤلفه‌های حاکم بر روحیه رزمندگان امروز عزت و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

جلیل سر قلعه در خاتمه یاد آور شد: اراده ملی، عزم رهبری و ملت برای مقابله با هجمه دشمنان که به قصد نابودی انقلاب اسلامی جنگ را تحمیل کرده بود در قالب دفاع مقدس قرار گرفت و تا همیشه جاودان و ماندگار خواهد ماند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.