قدس آنلاین یزد - بازرس کل استان یزد گفت: اگر کم آبی و خشکسالی در استان ، مدیریت نشود در آینده به بحران تبدیل خواهد شد لذا مسوولان باید جدی تر عمل کنند

بحران کم آبی در یزد جدی می باشد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، حجت الاسلام اکبر طالبی در دیدار با فرماندار یزد اظهار داشت : استان یزد با بحران خشکسالی در سالیان متمادی مواجه بوده و هست اما این مسئله به مدیریت کشور ثابت نشده است.

طالبی افزود : اعلام شده مثلا همدان و کرج در مسئله آب در خط قرمز هستند اما در مورد استان یزد که با بحران روبروست مسئولان علی رغم زحماتی که می کشند هنوز نتوانستند آن را به اثبات برسانند که باید در این زمینه تلاش کنند.

بازرس کل استان یزد اتباع خارجی را از دیگر معضلات استان اعلام کرد و تصریح کرد : اگر این مسئله نیز مدیریت نشود تبعات آن برای نسل آینده خواهد ماند.

وی با بیان اینکه طبق آمار اعلام شده یکصد هزار اتباع خارجی در استان یزد ساکن هستند گفت: مردم از عدم ساماندهی اتباع خارجی اظهار نارضایتی می کنند.

وی ادامه داد: اتباع خارجی قابل احترام هستند و نظام نیز تاکنون کمک نموده و کوتاهی نخواهد کرد اما باید مسائل امنیتی را لحاظ کرد.

بازرس کل استان یزد در ادامه به وظایف دستگاه متبوع خود اشاره کرد و گفت: نظارت، باید فعالیت مدیر را چند برابر کند زیرا وجود ناظر سازمان بازرسی امکان خطا را کمتر نموده و در صورت بروز خطا نیز با تذکر لازم اصلاح خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسوولیت در فرمانداری وظیفه سنگینی است و همه ابعاد زندگی مردم به نحوی با فرماندار و فرمانداری مرتبط است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در بررسی های انجام شده مردم رضایت مندی خوبی از خدمات فرمانداری دارند که قابل تقدیر است.

بازرس کل استان یزد افزود: فرمانداری از مراجع دولتی است که کار بسیار فراگیری دارد و حوزه نظارتی و فعالیت فرماندار و فرمانداری حد و مرزی در شهر ندارد و در خصوص پیگیری معضلات و حل آنها مسئولیت زیادی دارد.

فرماندار یزد نیز در این نشست گفت: هر اتفاقی که در شهرستان می افتد به فرمانداری هم مربوط است و لذا رضایتمندی مردم و ارتقای سطح شادابی و نشاط مردم از مواردی است که سرلوحه کلیه کارهای ماست.

محمود شاکری شمسی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده تمام تلاش خود را در راستای خدمت هرچه بیشتر به مردم بکار گرفته ایم ودر این راستا تمام سعی و تلاش خودرا داشته و از هیچ کوششی فرو گذار نخواهیم کرد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.