وزیرکشورگفت: رمز پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی اعتقادات دینی، رهبری امام (ره) و مجاهدت های مردم بود.

وزیرکشور: رمزپیروی دفاع مقدس اعتقاد دینی،رهبری امام (ره) ومجاهدت مردم بود
به گزارش ایرنا ' عبدالرضا رحمانی فضلی' پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان خوزستان که به منظور تجلیل از فرمانداران، بخشداران و شهرداران دوران دفاع مقدس در محل سالن شهید علی هاشمی برگزار شد اظهار داشت: دفاع مقدس و رشادت ها و مجاهدت های شهدا و رزمندگان باعث جنبش در تمام دنیا شده است.
 
وی گفت: در دنیایی که پر از ظلم و ستم شده است پیروی از راه امام (ره) باعث سربلندی ایران می شود.
 
رحمانی فضلی در ادامه افزود: سه مقوله مهم اعتقاد دینی، رهبری و مجاهدت های مردم باعث استقامت در برابر دشمنان می شود و هرکس بخواهد به هر یک از این عناصر لطمه بزند به اصالت و حرکت اسلامی لطمه زده است.
 
وزیر کشور بیان داشت: اگر مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس مقاومت کردند به دلیل استقامت و ارزش های الهی بوده است.
 
رحمانی فضلی درادامه بیان داشت: خطی که امام (ره) برای کشور ایجاد کرده است در این مدت 36 سالی که از عمر انقلاب اسلامی میگذرد توانسته همواره کشور را در برابر دشمنان با استقامت کند.
 
وی افزود: استقامت و جهادی که در کشور و در بین مردم وجود دارد در تمام دنیا نمونه است و همین عامل باعث شد تحریم ها و تمامی ترفندهایی که برای کشور از سوی دشمنان برای تضعیف انقلاب انجام شود شکست بخورد.
 
وزیر کشور با بیان اینکه ایران به دنبال حق است و این حق برای مردم است گفت : اساس قدرت ملی تنها با وجود ملت است و برای سازندگی و داشتن افقی روشن باید مردم را وارد صحنه کرد.
 
رحمانی فضلی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی یک قدرت در منطقه است و برای آینده نیز باید جایگاه عظیم و مناسبی را برای ایران در دنیا و منطقه ایجاد کرد تا هیچگاه کشور وابسته به کشورهای غربی و دشمنان نباشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.