۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹
کد خبر: 237317

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: بود و نبود من روی نیمکت تاثیر نداشت و اگر من کنار زمین بودم هم باز شاکری آن موقعیت را از دست می‌داد.

توجیهات مرزبان برای سومین شکست

علیرضا مرزبان پس از شکست دو بر یک تیمش در دیدار مقابل پیکان در جمع خبرنگاران گفت: در این بازی با تغییر سیستم به میدان آمدیم و مالکیت بالای توپ را در اختیار داشتیم و برای گل زدن هم شانس در خدمت ما بود اما از آن استفاده نکردیم به طوری که در نیمه اول می‌توانستیم دو، سه گل دیگر به پیکان بزنیم اما ‌آنها فقط دو موقعیت داشتند که دو گل هم زدند آن هم در حالی که ما 7 موقعیت گل داشتیم که نزدیم.

وی ادامه داد: در بازی با سپاهان هم ضربات آخر ما هم گل نشد و این نگران‌کننده است و باید روی  این مسئله کار کنیم چون وقتی مهاجمان گل نمی‌زنند مدافعان این ذهنیت برایشان پیش می‌آید که کارشان سخت‌تر است و به همین دلیل بیشتر اشتباه می‌کنند. ما امروز خوب فوتبال بازی کردیم اما اشتباه‌هایی هم داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در پاسخ به اینکه آیا عدم حضور شما در روی نیمکت باعث این باخت نشد، گفت: به نظر من تاثیری نداشت چراکه وقتی تیمی وارد زمین می‌شود خیلی از کارها از دست مربیان خارج خواهد بود. اگر من کنار زمین بودم باز هم شاکری آن موقعیت گل را از دست می‌داد. ما در این بازی سعی کردیم از کناره‌ها روی دروازه پیکان فشار بیاوریم که موفق هم بودیم.

مرزبان در خصوص سه باخت متوالی پدیده هم اظهار داشت: طبیعی است که وقتی می‌بازیم تماشاگر هم کمتر می‌آید چراکه آنها برد می‌خواهند.

وی در پایان گفت: ما با سه بازیکن به توافق رسیدیم و این بازیکنان می‌توانند در نبردهای یک به یک موفق باشند. این بازیکنان سابقه لیگ برتری دارند و به همین دلیل ما لیست مازاد داریم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.