۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳
کد خبر: 237345

آخرین نفری بودم که به عنوان بازیکن آذری زبان به تیم ملی رفتم و خوشحالم که در همان نقطه یک بازیکنی در پست من به تیم ملی می‌رود. اگر به من وقت بدهند تعداد نفرات دعوت شده را به تیم ملی از تبریز به 8 نفر می‌رسانم.

خطیبی:گل سپاهان 100 درصد آفساید بود

رسول خطیبی بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سپاهان گفت: از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام وجود تلاش کردند. هواداران سنگ تمام گذاشتند. از دقیقه اول تا آخر بازی تیم را تشویق کردند. تاکنون علیه داوری هیچ حریفی نزدم اما در پایان بازی در تماسی که با چند کارشناس داشتم آنها گفتند گل سپاهان صد در صد آفساید بود.

وی افزود: یکی دو تن از بازیکنان خودشان هم گفتند گل آفساید بود. با من هم تماس گرفتند گفتند گل آفساید بود. خدا کند من اشتباه کنم. سپاهان به غیر از گل، موقعیتی نداشت. بازیکنان تاثیر گذاری دارد اما آنها نتوانستند کار خاصی کنند. در نیمه اول سیستم جدید فرکی را در سپاهان ارزیابی کردیم. اگر بازیکنان جلوی زمین ما از خودگذشتگی می‌کردند می‌توانستیم به گل برسیم. این بازی با  پیروزی همراه نشد اما از کیفیت تیم خیلی راضی بودم.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه تصریح کرد: سپاهان در خانه خود 3-4 بازی مساوی کرده اما این اولین تساوی ما در خانه بود. ما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم وگرنه می‌توانستیم با گل‌های بیشتری حریف را ببریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قبل از بازی‌ برنامه داشتیم تا اگر 3 مهاجم ما را گرفتند موج دوم را که سامان نریمان جهان بود اضافه کنیم. ما قصد داشتیم از فضای پشت احسان حاج صفی استفاده کنیم. در نیمه دوم نریمان‌جهان را پشت‌هافبک‌ها آوردیم. سپاهان هیچ موقعیتی نداشت. ما چند موقعیت‌ داشتیم اگر یکی از دو ضربه سر ادینهو یا موقعیت تک به تک او به گل تبدیل می‌شد ما برنده می‌شدیم ولی ادینهو گاهی همه توپ ها را گل می‌کند و یک روز هم اینطور هیچ توپی وارد دروازه نمی‌رود. در کل از بازی راضی بودیم.

خطیبی در ادامه در پاسخ به به این سوال که درسپاهانی ها با خواهر خواندگی فشار تماشاگران تبریزی را گرفتند اما میزبانی خوبی در اصفهان نداشتند و نگران نیستید که این مسئله تکرار شود، یادآور شد: ما شخصیت و فرهنگ آذربایجانی را وارد فوتبال کردیم. اگر در اصفهان کارهایی که در اینجا انجام شد و این میزبانی صورت نگرفت جواب شما را می‌دهم. من فصل گذشته نبودم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. البته اگر توپ‌ها ما به گل می‌رفت این بحث‌ها به وجود نمی‌آمد.

سرمربی تراکتورسازی در مورد تعویض‌های دیر هنگامش و اینکه 2 تعویض را در دقیقه 90 انجام داد، گفت:‌ تعویض احمدزاده تاثیر گذار بود و نیازی نمی‌دیدم در ادامه تعویض کنم. هواداران هم سنگ تمام گذاشتند. از همه آنها تشکر می‌کنم موقعیت‌هایی که داشتیم بسیار خوب بود. مطمئن باشید ما امسال یکی از قدرت‌های فوتبال هستیم. اگر این روند را همین‌طور ادامه دهیم در هر بازی 3-4 گل می‌زنیم.

وی افزود: امروز سیستم را عوض کردیم و 3-3-4 بازی کردیم. خط دفاعی ما امروز نسبت به قبل خیلی خوب کار می‌کرد. ما می‌خواستیم با اضافه شدن نفرات کناری با 5 بازیکن حمله کنیم و خیلی هم قوی عمل کردیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه آیا تغییر سیستمش جواب داد، تصریح کرد:  فکر می‌کنم کار ما و تغییر تاکتیک جواب داد اگر خوب نبودیم حرف شما را قبول می‌کردم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد حضور سعید آلوسی و اینکه او در باشگاه استقلال مشاور شده است،‌ عنوان کرد: این مسئله را به باشگاه سپردم. باشگاه قواعدی دارد و باشگاه در این مورد تصمیم می‌گیرد. آلوسی قبل از آمدن به تراکتورسازی چون افشارزاده کمیته المپیک بود از آن موقع این حکم را داشته است.

وی در مورد انتخاب محسن دلیر در تیم ملی گفت: آخرین نفری بودم که به عنوان بازیکن آذری زبان به تیم ملی رفتم و خوشحالم که در همان نقطه یک بازیکنی در پست من به تیم ملی می‌رود. اگر به من وقت بدهند تعداد نفرات دعوت شده را به تیم ملی از تبریز به 8 نفر می‌رسانم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.