مادر و دوبرادر شهید حسین زارع عاشق آبادی دیروز وارد گلبهار شدند و مورد استقبال قرار گرفتند.

پایان 31 سال چشم انتظاری مادر شهید

به گزارش خبرنگار ما،  مراسم استقبال از خانواده شهید حسین زارع عاشق آبادی با حضور مسؤولان اجرایی شهرستان چناران و گلبهار برگزار شد.

مادر شهید زارع ضمن اظهار خوشحالی از اینکه فرزند شهیدش را بعد از 31 سال، در مشهد مقدس زیارت می‌کند، گفت: خیلی خوشحالم و خدا را شاکرم که در این سرزمین معنوی خداوند حاجتم را برآورده کرد و دیدار فرزندم را برایم میسر کرد.

وی در ادامه افزود:  از مردم مشهد و شهر گلبهار تشکر می‌کنم که در مراسم طواف و تشییع زحمت کشیدند، دستشان درد نکند، مهمان نوازی و امانت داری کردند.

مادر شهید زارع خاطر نشان کرد: در نمازهایم همیشه از خدا می‌خواستم که تا زنده هستم امانتی را که به من داده است، دوباره ببینم و از دنیا بروم.

مراسم عطرافشانی و زیارت مزار شهید حسین زارع عاشق آبادی، با حضور خانواده معظم شهید مصادف با سالروز شهادت امام جواد (ع) و چهارمین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد.

بسیجی شهید حسین زارع در تاریخ 17 آذر 1345 در اصفهان به دنیا آمد. ایشان همراه با سایر رزمندگان اسلام در لشکر 14 امام حسین (ع) عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد و در عملیات خیبر در تاریخ سه اسفند 1362 به شهادت رسید و در روز یکشنبه 13 آذر 1390 همزمان با هشتمین روز ماه محرم به عنوان شهید گمنام دفاع مقدس در شهر جدید گلبهار تدفین و میزبان خیل عظیم عاشقان به فرهنگ ایثار و شهادت شد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    شهدا به شهر ما هویت بخشیدندومایه افتخار وسربلندی این مرز وبوم هستند.انشاءالله که لایق باشیم وراه آنان را ادامه دهیم و پرچم بزمین افتاده آنهارا به دست صاحب اصلیش برسانیم.