قدس آنلاین-شهرکرد،دفاع مقدس حاصل خون شهیدان و صبر و استقامت خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است 

تجلیل از ایثارگران و خانواده های معظم شهداء شاغل در اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان چهار محال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد ، همزمان با هفته دفاع مقدس و نیز آغاز هفته گردشگری از خانواده های شهدا و ایثارگر شاغل در اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد .

اين مراسم با حضور مديركل ميراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگری استان چهار محال و بختیاری ، مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران و نیز مشاور استاندار در امور ايثارگران در محل سالن جلسات اداره کل ميراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگري استان برگزار شد.

بهمن عسگری سواد جانی با بیان اینکه امروز دولت و نظام ایران هر چه دارد به برکت دفاع مقدس است ، هفته دفاع مقدس را فرصت انعکاس دستاوردهای بزرگ رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی عنوان کرد و اظهار داشت : دفاع مقدس حاصل خون شهیدان و صبر و استقامت خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است .

در اين نشست صميمي مدير كل ميراث فرهنگي ، صنایع دستی و گردشگري استان، تقارن هفته دفاع مقدس و هفته گردشگري را به فال نيك گرفت و گفت: در حال حاضر26 نفرايثارگر در این اداره کل مشغول به كار هستند كه  5 نفر از آنها فرزندان شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی مي باشند.

در ادامه مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان ضمن تقدير از اقدامات مديركل ميراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگري خاطر نشان كرد: همه مسئولين در هر اداره اي موظف به خدمات رساني به ايثارگران هستند و از اين قبيل حركات كمتر ديده مي شود.

قدرت الله رييسي نافچی افزود: شهدا و ايثارگران بهترين بندگان خدا هستند. همه شهدا شافي هستند پس كاري كنيم كه در سراي آخرت شرمنده آنها نشويم.

در پايان از ايثارگران خانواده های معظم شهداء شاغل در اداره کل ميراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگري استان با اهدا لوح تجليل شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.