قدس آنلاین: مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: 47 میلیارد و 360 میلیون ریال تسهیلات در نیمه نخست سال جاری توسط تشکلهای تحت پوشش جذب شده است .

جذب 47 میلیارد ریال تسهیلات توسط تشکلهای خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، علیرضا توسلی نیا اظهار داشت : از محل تسهیلات کمکهای فنی و اعتباری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با عاملیت بانک توسعه تعاون ، مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون ریال جهت احداث باسکول در2 شرکت تعاون روستایی در شهرستانهای بجنورد و اسفراین جذب گردیده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش سازمان همواره برقراری ارتباط با منابع تسهیلات دهنده است تصریح کرد : در نیمه نخست سال جاری نیز مبلغ 4 میلیارد ریال سرمایه در گردش و 36 میلیارد و 860 میلیون ریال از طریق صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان جذب شده است .

وی با بیان اینکه یکی از اولویتهای اساسی شبکه تعاون روستایی  افزایش خریدهای توافقی محصولات کشاورزی  می باشد ، اضافه می کند : از محل سرمایه گذاری تعاونیها در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی جهت خرید محصولات کشاورزی و بذر و نهاده های کشاورزی تسهیلات مورد نیاز اخذ گردیده است .

مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی همچنین عنوان کرد : از محل منابع داخلی بانک ها ، مبلغ 5میلیارد و400 میلیون ریال نیز در مدت یاد شده توسط تشکلهای زیرمجموعه جذب شده است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.