قدس آنلاین:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: با توجه به بازتاب مطلوب جشنواره رسانه ، نظم و امنیت عمومی که در سال گذشته در سطح ملی برگزار شد، امسال نیز به منظور افزایش احساس امنیت اجتماعی ، فرماندهی انتظامی استان در نظر دارد تا در چارچوب ماموریت ها وظایف اجتماعی خود، جشنواره ای با عنوان " رسانه و نظم و امنیت عمومی " با همراهی و همکاری اصحاب رسانه و فرهیختگان حوزه قلم و اندیشه در سطح استان برگزار کند.

برگزاری جشنواره رسانه ، نظم و امنیت عمومی در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، سرهنگ علی اسلامی در نشست تعاملی با خبرنگاران استان در بجنورد، گفت: سهم و نقش رسانه ها در ارتقای تعامل مردم با پلیس رویکرد اصلی جشنواره ملی رسانه، نظم و امنیت عمومی است.

وی ، تقویت بسترها و زمینه های رسانه ای نظم و امنیت عمومی، بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه ها و تقویت سهم رسانه ها در پیشگیری اجتماعی را از اهداف این جشنواره عنوان کرد.
وی بیان کرد: محورهای همایش شامل ظرایف روان شناختی نشرو تحلیل اخبار حوادث و رخدادها – ابعاد جامعه شناختی تهیه- تدوین و انتشار اخبار اجتماعی – کنش وری رسانه ها در حیطه ترویج قانون گرایی و نظم پذیری - ساز و کارهای رسانه ای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی و سهم و نقش رسانه ها در ارتقای تعامل پلیس و مردم است .
وی ادامه داد: خبرنگاران استان می توانند در زمینه های خبر، مصاحبه و گزارش و در گروه رسانه های مکتوب ،هفته نامه ها و گاهنامه هاو مجازی در این جشنواره شرکت کنند.
وی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار منتشر شده خود ویژه استان، در بازه زمانی یک ساله  از ابتدای دی ماه سال گذشته  تا انتهای  30 دی ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: آثاری در جشنواره شرکت داده می شود که در فاصله زمانی پیش گفته در یکی از نشریات سراسری، محلی،خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی که دارای مجوز انتشار و فعالیت هستند ، منتشر و یا به چاپ رسیده باشد.

 وی یاد آور شد: زمان برگزاری مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان اسفندماه سال جاری خواهد بود.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.