قدس آنلاین یزد - همایش پیاده روی خانوادگی یزد که از میدان آزادی این شهر آغاز و در ورزشگاه شهید نصیری خاتمه یافت حدود 70 هزار نفر از قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

انتقاد نماینده یزد ازعملکرد صدا وسیما در پخش همایشهای پیاده روی خانوادگی

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته ناجا و ولایت توسط نیروی انتظامی یزد و با همکاری دستگاه های مختلف اجرایی صبح روز جمعه برگزار شد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در این همایش، از پخش نشدن همایش پیاده روی خانوادگی یزد در شبکه سوم سیما انتقاد کرد.

محمدصالح جوکاردر اجتماع شرکت کنندگان در این همایش در ورزشگاه شهید نصیری گفت: تمام هماهنگی های لازم با شبکه سوم سیما برای پخش زنده پیاده روی خانوادگی هفته ناجا و ولایت انجام گرفته بود.

وی افزود: عدم پخش این مراسم بزرگ فرهنگی و ورزشی موجب نارضایتی مردم و مسوولان است که امیدواریم رییس سازمان صدا و سیما موضوع را رسیدگی کند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطعا بر حسب وظیفه لازم می دانم تا از طریق مجلس نیز این موضوع را بصورت جدی پیگیری کنم.

جوکار به امیت تامین نشاط و سلامتی مردم اشاره و برگزاری ورزش های همگانی و بخصوص پیاده روی خانوادگی را برای تحقق این هدف مهم ذکر کرد.

وی خاطرنشانساخت: باید توسط دستگاه های مختلف اجرایی و با همکاری مردم و بخصوص خصوصی برای گسترش ورزش های همگانی و پیاده روی خانوادگی در طول سال اقدام کرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی از حضور خوب آحاد مردم در این مراسم قدردانی و اضافه کرد: مردم دارالعباده یزد در برنامه های مختلف نشان داده اند که با مشارکت در عرصه های مختلف نمونه هستند.

همچنین فرمانده انتظامی استان یزد با تبریک هفته ناجا ( 14 الی 20 مهرماه ) و هفته ولایت به اهمیت ورزش و پیاده روی خانوادگی اشاره کرد.

سرهنگ 'ایرج کاکاوند' به برنامه های بزرگداشت هفته نیروی انتظامی و بخصوص در حوزه های فرهنگی و ورزشی اشاره و خواستار مشارکت مردم در این فعالیت ها شد.

در پایان این مراسم که با برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی همراه بود با حضور مسوولان اجرایی و ورزشی قرعه کشی انجام شد و دودستگاه پراید و سایل لوازم فرهنگی و ورزشی و کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس ارائه شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.