قدس آنلاین-ایلام: استاندار ایلام گفت: تلاشها و خدمات ارزشمند نیروی انتظامی ایلام که در راستای ایجاد نظم و امنیت در این استان صورت می گیرد، شایسته تقدیر است.

تلاش های ارزشمند نیروی انتظامی ایلام شایسته تقدیر است

مهندس محمدرضا مروارید در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ایلام با تبریک اعیاد قربان و غدیر و با گرامیداشت هفته ناجا، اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی هفته ای است که مجموعه های پلیس باید تلاش های شبانه روزی و اقتدار خود را برای جامعه ترسیم و تبیین کنند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان ایلام در بازرسی تخصصی سال گذشته مقام نخست استان های کشور را کسب کرده است، افزود:نیروی انتظامی استان در سالجاری و تا کنون نیز به توفیقات خوبی دست یافته و در بیشتر شاخص ها از رشد بسیار خوبی برخوردار است و امیدواریم که این روند موفقیت آمیز کماکان تداوم داشته باشد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه نیروی انتظامی باید مردمی و در کنار مردم باشد، بیان داشت: پلیس باید در میان مردم با اقتدار کامل حضور داشته باشد و نظم و امنیت پایدار را در جامعه برقرار کند.

مهندس محمدرضا مروارید با تأکید بر اینکه کار پلیس امری پیچیده، سخت و نیازمند کارهای تخصصی و فعالیت ها و عملیات های ویژه ای است، تصریح کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی کشور و استان در این رابطه باز هم موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه نیروهای مرزبانی، نظامی، انتظامی و بسیجی استان 425 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق را با دل و جان حفاظت و پاسداری می کنند، یادآور شد: پلیس ما برای اینکه بتواند به رشد فزاینده خود در همه حوزه ها ادامه دهد باید از به علوم و تکنولوژی روز دنیا مجهز شود.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه نیروی انتظامی باید برای رسیدن به اهداف جامع خود از برنامه های پیشگیرانه و آموزشی برای اقشار مختلف جامعه استفاده نماید، خاطرنشان ساخت: پلیس باید برای کسب توفیقات هر چه بیشتر از ظرفیت صدا و سیما، آموزش و پرورش و نهادهایی که در بخش های آموزشی و فرهنگی  فعال هستند استفاده ببرد.

مهندس محمدرضا مروارید تأکید کرد: اینجانب به عنوان رئیس شورای تأمین استان ایلام به صراحت اعلام می دارم که تلاشها و خدمات ارزشمند نیروی انتظامی ایلام که در راستای ایجاد نظم و امنیت در این استان صورت می گیرد، شایسته تقدیر است و همین جا از تک تک آنان تجلیل می‌کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.