امیدواریم طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی ۱۰ روز آینده مطالبات ۲۵ درصد باقیمانده پرسنل را نیز پرداخت کنیم/ کارکنان نظام سلامت مطالبات مربوط به سال جاری را همراه با حقوق ماهانه دریافت کردند.

پرداخت تمام مطالبات سال‌های گذشته گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از پرداخت کلیه مطالبات گروههای پزشکی و پیراپزشکی و تسویه این مطالبات مربوط به سال ۹۲ و ماقبل آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایرج حریرچی، ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از مسایلی که باعث می‌شد ما همیشه در مقابل پرسنل شرمنده باشیم و ناشی از مشکلات سال‌های گذشته بود، عدم پرداخت مطالبات به موقع به کارکنان بود.

وی گفت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده در یک هفته اخیر کلیه مطالبات مربوط به کارانه گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی شامل پرستاران، کارکنان آزمایشگاه، رادیولوژی و نیز پزشکان در ۴۰ دانشگاه علوم پزشکی کشور که تقریبا شامل ۷۵ درصد پرسنل می‌شوند، پرداخت شدو تا پایان سال ۹۲ تسویه گردید.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت افزود: امیدواریم طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی ۱۰ روز آینده مطالبات ۲۵ درصد باقیمانده پرسنل را نیز پرداخت کنیم.

حریرچی یادآور شد: کارکنان نظام سلامت مطالبات مربوط به سال جاری را همراه با حقوق ماهانه دریافت کردند و از این بابت معوقه‌ای وجود ندارد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    0 0
    ببخشید اقای دکتر ما که نه اضافه کار گرفتیم و نه مطالبات دیگه در این ماه که شما فرمودید لطفا" به فکر کارکنان ستادی خود نیز باشید.