حسین پورحسین: جشن عاطفه‌ها همزمان با روز جهانی کودک با حضور 533 دانش آموز دبستان تازه تأسیس حضرت خدیجه(س) بنیاد فرهنگی مصلی نژاد در منطقه تبادکان برگزار شد.

برگزاری جشن عاطفه‌ها در بزرگترین منطقه آموزش و پرورش کشور

مدیر بزرگترین منطقه آموزش و پرورش کشور در این مراسم گفت: آرامش و آسایش ما در گرو آرامش دیگران است و بچه‌های ایران از فرهنگی برخوردارند که ریشه در فرهنگ ما دارد.

حیدر خوش نیت که در جمع مسؤولان، مدیران و اعضای انجمن اولیا و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه تبادکان سخن می‌گفت، با گرامیداشت روز جهانی کودک و تقارن آن با جشن عاطفه‌ها، با تقدیر از کمکهای انسان دوستانه اولیا و مسؤولان و مدیران، جشن عاطفه‌ها را فرصتی ارزشمند برای تحقق ارزشهای بلند عواطف اسلامی درباره هم نوعان برشمرد و افزود: کمکهای جمع آوری شده در کوتاهترین مدت بین دوستان شما توزیع می‌شود و این همکاری‌ها در راستای مشارکت همه جانبه سیاستهای دولت تدبیر و امید با جشن عاطفه‌ها و همت بلند شما تحقق یافته است.

مدیر آموزش و پرورش تبادکان عنوان کرد: همه ساله با همکاری کمیته امداد امام(ره)، صدا و سیما و آموزش و پرورش در چنین روزی جشن عاطفه‌ها با این هدف برگزار می‌شود که فاصله‌ها به هم نزدیک شود و با احیای تفکر ارزشمندی مانند دگرخواهی و دگرزیستی، فرداسازان این مرز و بوم در جامعه شهری با هم بودن و مشارکت کردن در کمک به هم نوع را نهادینه کنند.

وی با اشاره به اینکه تفکر و رفتار امروز تبدیل به رفتار فردا می‌شود، افزود: بچه‌ها از پاکترین احساسات قلبی برخوردارند و آمده‌اند که با عمل نیکویی که انجام می‌دهند، این تفکر را در جامعه گسترش دهند که با افتخار عنوان کنیم شما، معلمان و مدیران و آینده سازان کشور اسلامی ایران هستید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.