پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین یزد - استاندار یزد گفت: یکی از سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید حمایت از بخش خصوصی و شبکه های کارگری و کارفرمایی است.

حمایت از بخش خصوصی و کارفرمایان از سیاست های دولت است

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، سید محمد میرمحمدی در دیدار دبیرکل سازمان بین المللی کارفرمایان و رییس هیات مدیره کانون کارفرمایان ایران با اعضای هیات مدیره کانون کارفرمایان استان یزد اظهار داشت: خوشبختانه سیاست های دولت تدبیر و امید بر چند محور متمرکز شده که بخشی از آن مربوط به سازمان بین المللی کارفرمایان می شود.

وی افزود: یکی از مسائل مهم مدنظر دولت تعامل با کشورهای مختلف دنیا و تقویت مناسبت ها است.

استاندار یزد گفت: گسترش و حمایت از بخش خصوصی سیاست دیگر دولت ایران است و در این بخش از حقوق کارگران نیز حمایت می کند.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: شبکه های کارگری و کارفرمایی و تشکل های بخش خصوصی وقتی در سطح بین المللی بتوانند ارتباط برقرار کنند، روابط و مناسبات آنها اغلب در سطح بالایی بوده و این امر نتایج بسیار درخشانی بدنبال خواهد داشت.

این مسوول، با مطلوب خواندن روابط کارگران و کارفرمایان در استان یزد گفت: این دو قشر در استان در اغلب موارد احساس منافع مشترک دارند که نشان از شناخت کامل حق و حقوق هر دو طرف در قبال یکدیگر است.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: حضور پررنگ بخش خصوصی در استان یزد همچنین حضور نماینده کارگران و کارفرمایان در اغلب مراسم ها از جمله این جلسه، حاکی از همدلی و همکاری بین دولت و شبکه های کارگری و کارفرمایی بخش خصوصی است.


عضو شورای عالی کارفرمایان ایران نیز در این جلسه اظهار داشت: سازمان بین المللی کارفرمایان، تجربیات بسیار خوبی در حوزه کارفرمایی دارد که این تجربیات را در آینده در اختیار ایران قرار خواهد داد.

محمدحسین محتاج اله افزود: ایجاد شرایط برقراری ارتباط میان کارفرمایان ایران و کارفرمایان عضو سازمان بین المللی کارفرمایان، به طور قطع می تواند در تثبیت جایگاه بخش خصوصی در کشورهای مختلف به ویژه ایران، اثرگذار باشد.

در این جلسه برنت ویلتون دبیرکل سازمان بین المللی کارفرمایان، محمد عطاردیان رییس هیات مدیره کانون عالی کارفرمایان ایران و اعضای کانون کارفرمایان و نیز کانون های کارگری استان یزد در هتل سنتی مهر یزد حضور داشتند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.