قدس آنلاین: شهرکرد، فاطمه بیاتی اشکفتکی؛ مدیرکل پست استان چهارمحال و بختیاری گفت: این اداره کل به دنبال این است تا رتبه 18 خود درارتباط با کیفیت توزیع مرسولات را تا پایان سال تک رقمی کند .

پست چهارمحال و بختیاری به دنبال تک رقمی کردن وضعیت کیفیت توزیع مرسولات

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، حمیدرضا فضل‌علی‌پور در نشست خبری خود در ارتباط با هفته جهانی پست با اصحاب رسانه گفت:  در ۶ ماهه نخست امسال ۲ میلیون و ۴۲۶ هزار مرسوله پستی در استان چهارمحال و بختیاری جابه‌جا شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد رشد داشته است.

فضل علی پور افزود: شبکه پست به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین شبکه‌های ارتباطی، رسانه‌ای موثر و هدفمند در تبلیغات و اطلاع‌رسانی  به شمار می رود و ارتباط میان دستگاه‌های دولتی امروزه از طریق این شبکه انجام می‌شود.

مدیرکل پست استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امروزه با ایجاد ارتباط بر پایه فناوری و گسترش تکنولوژی IT ارتباطات اجتماعی کمتر شده که رویکرد پست به‌کارگیری این فناوری در راستای افزایش ارتباطات اقتصادی و انجام امور خدماتی است.

وی خاطرنشان کرد: انجام سرویس‌های خدمات ناجا، توزیع گواهینامه، کارت سوخت، شناسنامه خودرو و توزیع کالابرگ از عمده سرویس‌های شبکه پستی است.

فضل‌علی‌پور با بیان اینکه  در حال حاضر 6 دفتر پست شهرستانی، 19 دفتر پست شهری، 124 دفتر خدمات ارتباطی و پیشخوان، 24 دفتر نمایندگی روستایی و 157 دفتر ICT خدمات پستی روستایی خدمات خود را به هم استانی های گرامی ارائه می کنند؛ افزود: 129 مورد صندوق پست شهری، 163 صندوق پست روستایی و 220 صندوق پستی شخصی در استان وجود دارد.

مدیرکل پست استان چهارمحال و بختیاری  افزود: در سال گذشته سه میلیون و 300 هزار ترافیک در سطح استان جابه‌جا شد که 70 درصد پیش‌بینی انجام شده را محقق کرد.

وی ادامه داد: در 6 ماهه نخست امسال نیز 2 میلیون و 426 هزار مرسوله پستی جابه‌جا شد که 100 درصد پیش‌بینی انجام شده را در این مدت محقق کرد و این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد رشد داشته است.

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد؛ بازدید دانش آموزان از شبکه پستی استان، دیدار با خانواده شهدا، بازنشستگان شبکه پستی، تقدیر از خدمتگذاران و کارمندان نمونه امروز و دیروز و تجلیل از کارمندان نمونه در زمینه های هنری، ورزشی و فرهنگی از مهم ترین برنامه های اداره کل پست استان چهارمحال و بختیاری در هفته گرامیداشت  پست در سطح استان  است .

هر ساله 17 مهرماه مصادف با 9 اکتبر در کشور و در سطح دنیا را روز جهانی پست نامیده اند .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.