رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت:رسیدگی به پرونده بورسیه‌ها در سازمان بازرسی به پایان رسید و منتظریم جلسه‌ای با مجلس هستیم تا اقدامات را اعلام کنیم.

رسیدگی به پرونده بورسیه‌ها در سازمان بازرسی به پایان رسید

به گزارش  تسنیم، ناصر سراج در جمع خبرنگاران در خصوص هواپیمای 140آنتونف، گفت: نتیجه پرونده را به مراجع ذی‌ربط اعلام می‌کنیم.

وی در خصوص حادثه اخیر در سراوان، اظهار داشت: هنوز گزارش برای ما نیامده است ولی در استان روی آن کار می‌کنیم؛ هر حادثه‌ای که رخ دهد به ما گزارش داده می شود و ما قطعا دستور ویژه خواهیم داد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص بازگشت خاوری به ایران، گفت: همیشه قصد داریم خاوری را به کشور بازگردانیم ولی زمان آن مشخص نیست؛ خاوری را به کشور بازخواهیم گرداند.

وی درخصوص پرونده بورسیه‌های غیرقانونی، افزود: این پرونده کامل شده است و منتظریم جلسه‌ای با مجلس هستیم تا اقدامات را اعلام کنیم.

سراج در خصوص فساد در فوتبال، گفت: این مضوع را بررسی می‌کنیم و رسیدگی به این پرونده ادامه دارد که چیزی نیست که بگوییم به اتمام رسیده است.

وی در خصوص آزادی شهرام جزایری، گفت: بنده در جریان پرونده‌اش نیستم چرا که در زمان بنده نبوده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص آخرین وضعیت پرونده فساد سه هزار میلیاردی، افزود: داریم موضوع را بررسی می‌کنیم و اقداماتی برای بازگرداندن افراد و اموال انجام دادیم ولی نمی توانیم آن را رسانه‌ای کنیم.

وی در خصوص پرونده بابک زنجانی نیز اظهار داشت: روی این پرونده در حال حاضر داریم کار می‌کنیم و آخرین بار در جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی که وزیر نفت و آقای جهانگیری حضور داشتند تصمیماتی اتخاذ شد که اگر لازم باشد سخنگوی قوه قضاییه اعلام می‌کند.

سراج در خصوص تخلفاتی پتروشیمی، بیان کرد: ابتدا پرونده تخلفات پتروشیمی به سازمان بازرسی خواهد آمد تا رسیدگی شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.