عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: به دنبال عدم کاهش قیمت خودرو و بی‌توجهی وزیر صنعت به گزارش مجلس در این باره، سوال از وی به هیأت رئیسه مجلس تحویل داده شد و شخص وزیر برای پاسخ به سوال نمایندگان باید در مجلس حاضر شود.

افزایش قیمت خودرو نعمت‌زاده را به مجلس کشاند

علی علی‌لو نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت:‌به دنبال افزایش قیمت خودرو و عدم توجه وزیر صنعت به گزارشات مجلس از تحقیق و سهم صنعت خودرو و عدم کاهش قیمت در این بخش سوال از وزیر صنعت طرح و به هیئت رئیسه مجلس تحویل داده شد.

وی افزود: وزیر صنعت باید در مورد اصلاح وضعیت کیفیت خودروها و قیمت‌گذاری در این بخش پاسخ دهد و باید برای پاسخ به سوال نمایندگان در این حوزه حاضر شوند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: وزیر صنعت باید پاسخ دهد که چرا این همه گزارشات مجلس و تحقیق و تفحص‌ها از صنعت خودرو برای وزیر صنعت هیچ اهمیتی نداشت و هیچ تغییری در بحث قیمت و کیفیت خودرو حاصل نشد و هیچ پیگیری در این زمینه از سوی شخص وزیر صورت نگرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    0 0
    با سلام و احترام اینجانب در تاریخ 8 خرداد ماه 93 یک دستگاه خودروی پارس تندر به شماره پذیرش 6137472 از شرکت سایپا به صورت تحویل 90 روزه با قیمت قطعی پرداخت نموده ام. تمام مبلغ 38 ملیون تومان در تاریخ ذکر شده واریز شده است. پس از پیگیریهای مکرر بالاخره در تاریخ 24 شهریور 93 خودرو فاکتور شده و چند روز بعد وارد نمایندگی در مشهد شده است. منتها به دلیل لغو مجوز شماره گذاری خودروهای سایپا خودروی من پلاک نمیشود و معلوم نیست تا چند ماه باید صبر کنم تا این مشکل حل شود. ضمناً شرکت سایپا میگوید خودروی شما به نمایندگی آمده و از تاریخ فاکتور به بعد هیچ گونه جریمه تاخیری تعلق نمیگیرد. سوال بنده این است: بنده خودرو را برای رانندگی میخواهم نه اینکه دل بنده و امثال بنده را به این خوش نمایند که خودرو وارد نمایندگی شده ولی تا چند ماه باید انتظار بکشید تا پلاک شود و هیچ جریمه تاخیری هم پرداخت نگردد. ​از سایت م